همایش مهارت آموزی سربازان-4/ سرلشکر موسوی:

بزرگترین سود برجام «اثبات عدم پای‌بندی آمریکا به تعهداتش» بود

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بزرگترین سود برجام، اثبات عدم پای‌بندی آمریکا به تعهداتش بود، گفت: امیدواریم این کار آمریکا درس عبرتی برای عربستان که به دنبال جلب رضایت آن‌هاست، باشد.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ - 09May 2018

بزرگترین سود برجام «اثبات عدم پای‌بندی آمریکا به تعهداتش» بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین همایش مهارت آموزی کارکنان وظیفه (سربازان) اظهار داشت: خدا را شکر که آمریکا از برجام خارج شد؛ این طبیعت نظام سلطه است و براساس قرآن دشمنان تا پایان به دنبال دوری ما از اصول‌مان هستند.

وی ادامه داد: من از ابتدا معتقد بودم که بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن و نشستن پشت میز مذاکره با آمریکاست؛ البته از این موضوع سایر کشورهای جهان هم متضرر شدند، اما با این حال بزرگترین سودی که برجام داشت اثبات عدم پای‌بندی آمریکا به تعهداتش بود؛ هر آدم بی عقلی بعضاً کارهای خوبی هم از او سر می‌زند که از این بابت از کاری که این فرد انجام داد، متشکریم.

سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه ما ملت بسیار بزرگی هستیم، گفت: امیدواریم این کار آمریکا درس عبرتی برای سعودی‌ها که به دنبال جلب رضایت آن‌ها هستند، باشد.

وی تصریح کرد: ما به وعده‌های خداوند اعتماد داریم و اگر بر سر مواضع اصولی خود بایستیم، پیروز نهایی میدان خواهیم بود.

امیر موسوی همچنین بیان داشت: ارائه مهارت‌های حرفه‌ای به سربازان این تصور را ایجاد نکند که این آموزش‌ها جایگزین مهارت‌های نظامی شده است؛ در برنامه و نقشه عملیاتی هیچ چیزی کم نشده است که این آموزش‌ها بخواهد جایگزین آن شود.

وی با اشاره به اینکه سرباز از ستون‌های مستحکم آمادگی رزمی است، گفت: پیش نیاز آموختن مهارت‌های حرفه‌ای توسط سربازان، فراگیری آموزش‌های سبک زندگی است؛ موضوعی که در آینده سربازان بسیار مهم است.

سرلشکر موسوی در پایان تاکید کرد: تکیه بر توان داخلی کلید پیشرفت جامعه است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار