امام جمعه تبریز:

نقش آفرینی دانشجویان بسیجی ابعاد گسترده و مختلفی دارد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: امروز نیروهای بسیج دانشجویی در حوزه‌های مختلف با تعهد و تخصص مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند و نقش آفرینی دانشجویان بسیجی ابعاد گسترده و مختلفی دارد.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 09May 2018

نقش آفرینی دانشجویان بسیجی ابعاد گسترده و مختلفی داردبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، در دیدار جمعی از اعضای بسیج سازندگی استان اظهار داشت: بسیج ساختار و تشکلی انقلابی است و جوانان ایرانی چه در زمان جنگ و چه در عصر حاضر با خودباوری و بسیج تمام امکانات و ظرفیت ها با کاری جهادی در راستای سازندگی کشور حرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاسیس نهادهای انقلابی از برکات انقلاب است، افزود: جهاد سازندگی طی جنگ تحمیلی نقشی ارزنده و بی‌بدیل داشت و جهادگرانش همواره در سخت‌ترین لحظات دفاع مقدس دوشادوش سایر رزمندگان، در پاسداری از کیان نظام اسلامی در تلاش بودند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: آنچه انقلاب اسلامی به مردم ما داد، فرهنگ جهادی بود که به واسطه این فرهنگ در جوانان تحصیل کرده با جوششی انقلابی همه‌ صحنه‌ها و عرصه‌ها به میدان آمدند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تغییر عنوان جهاد سازندگی به جهاد کشاورزی اضافه کرد: معظم له در آن زمان فرمودند هم جهاد سازندگی که از اول انقلاب همه می‌دانند از کارهای بسیار با ارزش و مهم بود و هم وزارت کشاورزی سابق که مجموعه‌ای از تجربه‌ها و امکانات فراوان در آن متراکم بود، باید امید را در دلها زیاد کند.

حجت‌الاسلام آل‌‌هاشم اضافه کرد: کارهای بزرگ، به همّت های بزرگ و به ایمان‌های عمیق احتیاج دارد و این معنی یک کار جهادی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه حركت عظیم بسیج سازندگی و اردوهای هجرت سال‌هاست توسط جوانان دانشجو و دانش‌آموز در بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود تاکید کرد: امروز نیروهای بسیج دانشجویی در حوزه‌های مختلف با تعهد و تخصص مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند و نقش آفرینی دانشجویان بسیجی ابعاد گسترده و مختلفی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار