همایش مهارت آموزی سربازان-6/ سردار اشتری تاکید کرد؛

ضرورت ارائه مهارت‌های سبک زندگی اسلامی - ایرانی به سربازان

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت ارائه مهارت‌های سبک زندگی اسلامی - ایرانی به سربازان جوان کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۲۹۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 09May 2018

ضرورت ارائه مهارت‌های سبک زندگی اسلامی - ایرانی به سربازانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در اولین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه (سربازان) اظهار داشت: سربازان فرزندان و امانت مردم در دست نیروهای مسلح هستند و ما باید فضای شاداب و قابل قبولی را برای خدمت سربازی جوانانمان فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بحث آموزش در سطح نیروهای مسلح باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد، افزود: 40 درصد سربازان ما دارای تحصیلات دانشگاهی هستند که از این عزیزان می‌توان به عنوان مربی جهت آموزش دیگر سربازان استفاده کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه در ارزیابی صورت گرفته رضایتمندی خوبی نسبت به بحث آموزش سربازان وجود دارد، گفت: اگرچه در برخی از مناطق مرزی اجرای برنامه‌های آموزشی با دشواری‌هایی مواجه است، اما به طور کلی بحث آموزش به قوت خود باقی است و بنا داریم با برنامه‌ریزی و جدیت بیشتر این راه را ادامه دهیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که به طور جدی باید به آن بپردازیم، موضوع سبک زندگی اسلامی - ایرانی است که متاسفانه برخی سربازان ما از آن فاصله گرفته‌اند و نسبت به آن آگاهی ندارند که باید در بحث آموزش به این موضوع نیز اهتمام جدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید دوران سربازی زمینه‌ساز رشد معنوی و فراگیری حرفه و تخصص باشد و در این رابطه باید با برنامه پیش رفت. دوران سربازی باید تکمیل کننده اخلاق و ارزش‌های انسانی در جوانان باشد، لذا باید بتوانیم بهترین دوران را برای جوانان در خدمت مقدس سربازی رقم بزنیم. بسیاری از سربازان در دوران سربازی تحت تاثیر آموزش‌هایی، به لحاظ اعتقادی رشد می‌کنند و البته برخی هم به دلایلی دچار تغییرات منفی می‌شوند.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار