پیکر آیت‌الله «اسدالله ایمانی» در شیراز تشییع شد

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله «اسدالله ایمانی» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ سابق شیراز با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران و مسئولان کشوری و استانی امروز در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ - 09May 2018

پیکر آیت الله «اسدالله ایمانی» در شیرازتشییع شدبه گزارش دفاع پرس از شیراز، پیکر آیت‌الله «اسدالله ایمانی» نماینده ولی فقیه در فارس و عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور عموم مردم استان فارس به همراه مسئولان کشوری و لشکری صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه) در شیراز از محل دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تشییع شد.

پیکر آیت‌الله اسدالله ایمانی پس از تشییع در شیراز و انجام مراسم وداع، برای خاکسپاری در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به قم منتقل خواهد شد.

بنا بر این گزارش، آیت‌الله ایمانی که خود از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود و یک برادر این عالم گرانقدر در دفاع مقدس به درج رفیع شهادت نائل شد، در بهمن سال ۱۳۸۷ به عنوان نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز معرفی شده بود.

مرحوم آیت‌الله ایمانی به دلیل بیماری کلیوی شامگاه 17 اردیبهشت ماه در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت و به رحمت ایزدی پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار