فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

ایستادگی در برابر جنگ روانی دشمن نخستین شرط پیروزی است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: تفکر وابستگی و دلبستگی به دشمن تا بن دندان مسلح یک تفکر غلط است و نخستین شرط پیروزی این است که در میدان نبرد روانی دشمن قرار نگیریم و در برابر جنگ روانی آنها بایستیم.
کد خبر: ۲۹۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ - 09May 2018

ایستادگی در برابر جنگ روانی دشمنان نخستین شرط پیروزی استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در نشستی با مدیران عامل کارخانجات و صنعت استان با تاکید بر اینکه باید به خودمان اتکا کنیم، اظهار داشت: خلاقیت‌های خودمان را ساده فرض نکنیم؛ چرا که نبودِ وابستگی به دشمن رمز پیروزی ماست؛ همچنان که در دوران دفاع مقدس آن را تجربه کردیم.

خرم افزود: در جنگ زمانی به جایی می رسیدیم که چیزی نداشتیم و کار به جنگ رزمندگان با تانک می‌کشید، ولی در همین تبریز صنعتگران با ساخت ادوات و تجهیزات جنگی نقش خود را نشان داده و رزمندگان را در دفاع پشتیبانی کردند.

وی با تبیین نقش صنعت در برابر دشمنان تصریح کرد: تلاش صنعتگران ضامن شکست توطئه دشمنان است و امیدواریم با تلاش شما شاهد پویایی در عرصه اقتصاد باشیم.

سردار خرم تاکید کرد: تفکر وابستگی و دلبستگی به دشمن تا بن دندان مسلح یک تفکر غلط است و نخستین شرط پیروزی این است که در میدان نبرد روانی دشمن قرار نگیریم و در برابر جنگ روانی آنها بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها