بروجردی در واکنش به خروج آمریکا از برجام:

مجلس آماده تصویب بودجه برای حمایت از برنامه موشکی و دفاعی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به هر میزانی که مصلحت اقتضا کند آماده تصویب بودجه برای حمایت از سیاست‌های موشکی و برنامه‌های دفاعی کشور است.
کد خبر: ۲۹۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 09May 2018

مجلس آماده تصویب بودجه برای حمایت از برنامه موشکی و دفاعی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از خانه ملت، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج رئیس‌جمهور آمریکا از توافق بین‌المللی برجام اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام را باید به فال نیک گرفت، ترامپ با امضای سند ترک توافق هسته‌ای بار دیگر نشان داد که در جامعه جهانی به آمریکا اعتمادی نیست و همه مقررات بین‌المللی را به سخره می‌گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: اعلام موضع دیگر اعضای برجام در جهت مخالفت با تصمیم آمریکا و تاکید بر پایبندی بر برجام قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در مقطع فعلی در یک ارزیابی جامع باید براساس منافع ملی خود تصمیم‌گیری کند.

بروجردی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که کشورهای اروپایی در برابر فشار آمریکا توانمندی قابل ملاحظه‌ای نشان نداده‌اند، بنابراین باید توجه داشت که اتحادیه اروپا و کشورهای امضا کننده برجام در برابر یک آزمون و تصمیم بزرگ قرار دارند که آیا می‌توانند زیر فشار آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران نروند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحولات و تصمیمات بعدی ایران باید بر اساس منافع ملی اتخاذ شود، تاکید کرد: این اتفاق فرصت بسیار مهمی برای رقم خوردن یک آرایش سیاسی جدید در جهان است و وضعیت گذشته که کشورها زیر نظر آمریکا اعلام موضع می‌کردند، می‌تواند تغییر کرده و فرصتی برای عرض اندام مستقل کشورهای جهان باشد.

وی ادامه داد: مقطع فعلی فرصت طلایی دیگری است تا بتوانیم با اتحاد ملی زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، بار دیگر توانمندی ذاتی این ملت را در عرصه اقتصادی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار