ابوترابی‌فرد عنوان کرد؛

عربده‌های ترامپ بخاطر شکست در منطقه است/ ایستادگی ملت ایران، عامل اصلی خشم رئیس‌ جمهور آمریکا

امام جمعه موقت تهران گفت: پافشاری بر منافع ملی و اصول اسلام، پیام ملت ایران به خروج آمریکا از برجام است.
کد خبر: ۲۹۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ - 09May 2018

عربده‌های ترامپ بخاطر شکست در منطقه است/ ایستادگی ملت ایران، عامل اصلی خشم رئیس‌جمهور آمریکابه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در همایش سر پل جهاد با موضوع کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه که عصر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت برگزار شد، با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: آنچه موجب خشم کاخ سفید و دشمنان شده، پایداری و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: امروزه نه تنها ملت ایران، بلکه مردم عراق، یمن، بحرین، سوریه، لبنان و دیگر کشورها توانسته‌اند در برابر آمریکا ایستادگی کنند و شکست های سنگینی به او تحمیل کنند.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: ملت ایران همانگونه که در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کنند، به همان اندازه هم بر اصول اخلاقی پافشاری کرده و در کنار ملت های منطقه می ایستد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برای خلق اقتصاد مقاومتی باید کنار هم باشیم اظهار کرد: این ایستادگی است که پیروزی خلق می‌کند و مقاومت، انسان را در رسیدن به اهداف نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان کرد: عربده‌های ترامپ بخاطر شکست‌هایی است که در منطقه و دنیای اسلام تجربه کرده و پیام ملت ایران در برابر رفتار خارج از ضوابط اخلاقی و قانونی آمریکا، پافشاری در بر منافع ملی و اصول اسلام است.

ابوترابی‌فرد یادآورشد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که مسولان کشور باید دغدغه خود را عزت، اقتدار و حفظ منافع ملت به معنای واقعی کلمه قرار بدهند.

وی با بیان اینکه آنچه ملت ایران را زیباتر می‌کند مقاومت و پایداری در برابر مشکلات است، افزود: خدمت به مردم زلزله زده کرمانشاه ثمره ایمان و اعتقاد به اصول و مبانی اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آن اصول و مقاومتی که در دفاع مقدس به کار گرفته شد باید در همه زمینه های اقتصادی و اجتماعی به کار گرفته شود تا بتواتیم بر مشکلات غلبه کنیم.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه سپاه تهران همه توان خود را به کار گرفت و در کنار مردم زلزله زده کرمانشاه حاضر شد، اظهار کرد: این حضور پشتوانه جدی برای آرامش خاطر مردم زلزله زده بود و در مدت کمتر از ۶ ماه سپاه تهران در حدود ۲۲ روستا فعالیت‌های خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: سپاه تهران ۱۹۲ خانه را برای ساخت به دست گرفت و تا کنون ۵۰ خانه را آماده و تحویل داد و بقیه خانه ها هم به زودی تحویل مردم زلزله زده داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار