فرمانده سپاه استان لرستان:

محرومیت‌زدایی، مبارزه با استکبار است

«مرتضی کشکولی» گفت: کار جهادی امری مقدس است و رفع فقر و محرومیت در مناطق محروم امری در جهت مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۲۹۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ - 10May 2018

رفع فقر و محرومیت امری مقدس  در جهت مبارزه با استکباربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از لرستان، «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، در دیدار با مجمع گروه‌های جهادی، خدمت به خلق و باز کردن گره‌ها از کار مردم را بهترین عبادت برشمرد و اظهار داشت: در این زمینه می‌بایست نهایت تلاش را به کار گرفت.

وی با بیان این مطلب که در کار جهادی بایستی از پراکنده‌کاری به هم‌افزایی رسید و کار‌های بی‌برنامه و دولتی را ساماندهی و هوشمندسازی کرد، افزود: برای رفع محرومیت مناطق محروم لرستان، در هر پایگاه مقاومت یک گروه خدمات‌رسانی و گردان جهادی تشکیل شده است.

کشکولی با بیان این‌که انجام کار جهادی آسان و بدون دغدغه نیست، اما امری مقدس است، اضافه کرد: رفع فقر و محرومیت در مناطق محروم امری در جهت مبارزه با استکبار است و در این راه باید تلاش فراوانی انجام داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، رفع محرومیت در جامعه را مستلزم کار جهادی هوشمندانه دانست و گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقدامات خوبی در راستای محرومیت‌زدایی انجام شده است؛ اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

وی محرومیت‌زدایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی از علل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی ذکر کرد و ادامه داد: دشمن هیچ‌گاه دوست ندارد شکاف طبقاتی در جامعه برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار