سردار کارگر:

به زانو در آمدن رژیم صهیونیستی از برکات دفاع مقدس است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آمریکایی­‌ها و ایادی­شان، داعش را بوجود آوردند و نیروهای دست نشانده خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی سازماندهی کردند. آن‌ها در پی آن بودند تا با این اقدام با ایران هم مرز بشوند اما نتیجه چیزی دیگری شد که این موفقیت از برکات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۹۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ - 10May 2018

به زانو در آمدن رژیم صهیونیستی از برکات دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، جلسه معاونین، روسا و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صبح امروز در مشهد برگزار شد.

سردار کارگر در این جلسه با اشاره به خصومت دیرین آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ارتش بعث عراق با پشتیبانی حدود 40 کشور به ایران حمله کرد و برخی از استان­ های ما را به اشغال خود در آورد و تا 15 کیلومتری اهواز پیشروی کرد. اما ما امروز قدرتمند هستیم و وضعیت کشورمان به مراتب بهتر از دوران انقلاب و دفاع مقدس است.

وی افزود: در انتقال معارف دفاع مقدس در مراکز فرهنگی صرفاً نباید جنبه ­های احساسی آن دوران به مردم بیان شود بلکه باید به دستاوردها و نتایج این حماسه عظیم نیز پرداخت.

سردار کارگر خاطر نشان کرد: حضور مدافعین حرم در عراق و سوریه تقویت محور مقاومت را به همراه داشت. آزادی این دو کشور که نتیجه مقاومت مدافعان حرم بود باعث شد تا حزب الله لبنان و جبهه مقاومت در این کشور محبوبیت بالایی پیدا کنند. حضور جبهه مقاومت در کنار مردم سوریه و عراق نیز باعث شد تا نصرت الهی به یاری مدافعان حرم بیاید و پیروزی را از آن جبهه حق کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آمریکایی­ ها و ایادی­شان، داعش را بوجود آوردند و نیروهای دست نشانده خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی سازماندهی کردند. آنها در پی آن بودند تا با این اقدام با ایران هم مرز بشوند اما نتیجه چیز دیگری شد و به اعتراف صهیونیست­ ها ایران در کنار مرز اسرائیل پایگاه ایجاد کرد. این از برکات دفاع مقدس است.

وی تأکید کرد: مدافعان حرم در جبهه مقاومت با استفاده از تجربیات دفاع مقدس پا در عرصه جهاد گذاشتند و بر دشمنان غلبه کردند.

وی در پایان در خصوص سند ملی راهیان نور گفت: یکی از افتخارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این است که در ماه ­های پایانی سال 1396 سند ملی راهیان نور، به تصویب هیئت امنا این بنیاد رسید. این سند که در 32 صفحه تنظیم شده است وظایف همه نهادها و دستگاه­ های کشور را در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور مشخص کرده است.

در ادامه این جلسه مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گزارشی از عملکرد خود و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس ارائه دادند. در پایان نیز سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» دستوراتی را در حوزه­ های مختلف به عنوان راهبرد در سال 1397 ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها