سردار کارگر:

زیربنای محور مقاومت بر پایه فرهنگ دفاع مقدس استوار شده است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مجاهدین در سوریه، عراق، یمن، حزب­ الله لبنان و حماس با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس توانستند دشمن را شکست دهند. اگر فرهنگ دفاع مقدس بر محور مقاومت حاکم نمی­ شد امروز نمی­ توانستیم شاهد پیروزی مسلمان در این کشورها باشیم.
کد خبر: ۲۹۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ - 10May 2018

زیربنای محور مقاومت بر پایه فرهنگ دفاع مقدس استوار شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین اختتامیه سومین همایش «توانمندسازی و بصیرت ­افزایی» معاونین، روسا و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و خانواده مسئولین این بنیاد پیش از ظهر امروز در مشهد برگزار شد.

سردار کارگر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عالی مقام اظهار داشت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس روحیه بسیجی بود که امروز تکیه بر این تفکر، باعث پیروزی محور مقاومت شده است.

وی ادامه داد: مجاهدین در سوریه، عراق، یمن، حزب­ الله لبنان و حماس با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس توانستند دشمن را شکست دهند. اگر فرهنگ دفاع مقدس بر محور مقاومت حاکم نمی­ شد امروز نمی­ توانستیم شاهد پیروزی مسلمان در این کشورها باشیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری تنها راه برخورد با تهاجم فرهنگی را فرهنگ دفاع مقدس می­ دانند، گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب مسئله فوق­ العاده مهمی است. کاری که همسران شما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام می­ دهند کار بسیار مبارکی است.

سردار کارگر خاطر نشان کرد: نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب از مردان بیشتر بوده است. یکی از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه­ های حق علیه باطل در طول دفاع مقدس حمایت­ های مادران و همسران آنها در پشت جبهه بود. امروز این نقش را مادران و همسران مدافعان حرم ایفا می ­کنند. این مادران و همسران مدافعان حرم هستند که انگیزه آنها را برای حضور در جبهه مقاومت تقویت می ­کنند.

وی تصریح کرد: موفقیت مسئولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس حاکی از آن است که همسران خوبی دارند که آنها را در این وظیفه خطیر حمایت و پشتیبانی می ­کنند.

سردار کارگر افزود: رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و راهیان نور وجود مبارک حضرت سیدالشهدا (ع) هستند. همه ما نوکر آقا و سرباز ولایتیم و به این نوکری و سربازی افتخار می ­کنیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این مطلب که باید همچون شهدا، کارهای غیر ممکن را ممکن کرد، گفت: موفقیت ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یعنی فرهنگ جهاد، شهادت و دفاع مقدس تداوم دارد. ما مهمترین کار را در کشورمان که یک جهاد عظیم است حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس می­ دانیم.

وی در پایان گفت: به حول و قوه الهی در مأموریت­ های محوله موفق بوده ­ایم اما دعا کنید تا در تداوم این مسیر نیز موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار