سردار رحیمی:

سوداگران سابقه‌دار به آشفتگی بازار ارز دامن زدند/ دستگیری 30 دلال ارز ظرف 48 ساعت

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 30 نفر از سوداگران و دلالان بازار ارز خبر داد و گفت: 36 واحد صنفی و سکه فروشی از پلیس هشدار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۹۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ - 10May 2018

سوداگران سابقه‌دار به آشفتگی بازار ارز دامن زدند/ دستگیری 30 دلال ارز ظرف 48 ساعتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در ادامه اقدام ضد انسانی رئیس جمهور آمریکا، برخی سوداگران و دلالان ارز که دارای سابقه نیز بودند به آشفتگی بازار دامن زدند که با نظارت پلیس آگاهی تهران، طی 48 ساعت گذشته 30 دلال ارز دستگیر شدند.

وی افزود: طی این عملیات 36 واحد صنفی و سکه فروشی هشدار گرفته و همچنین 2 واحد صنفی اخطار پلمب از پلیس دریافت کردند.

سردار رحیمی تاکید کرد: پلیس در تمامی مناطقی که محل فروش ارز است حضور گسترده داشته و در جلسه ای که شب گذشته با مسئولان بانک مرکزی داشتیم مقرر شد نیازهای منطقی و اصولی مردم از جمله ارز مسافرتی، ثبت سفارش ها و نیازهای پزشکی و دانشجویی توسط بانک مرکزی تامین شود.

این مقام مسئول درباره قاچاقچیان بازار ارز نیز گفت: طی 48 ساعت گذشته که در بازار ارز حضور داشتیم این سوداگران و دلالان بودند که در بازار اخلال ایجاد می کردند. ما این افراد را نقطه به نقطه دنبال کردیم و به طور مثال 14 نفر را فقط در یک کوچه دستگیر کردیم.

سردار رحیمی همچنین درباره خرید و فروش ارز در فضای مجازی و تحویل درب منزل گفت: پلیس در فضای مجازی و حقیقی با هرگونه تخلف و سوداگری در رابطه با ارز برخورد قاطع خواهد کرد.

وی درباره شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم حضور پلیس در خیابان مظفر محدوه خیابان انقلاب گفت: پلیس بیش از 10 روز است که شبانه روز در این منطقه حضور دارد و هیچ تخلفی آن چنان که در فضای مجازی مطرح شده بود، دیده نشده و تنها 2 کافی شاپ با واحد صنفی متخلف پلمب و افراد متخلف نیز دستگیر شدند.

سردار رحیمی درباره برگزاری همزمان نمایشگاه های کتاب، گل و گیاه و نفت گفت: برگزاری این نمایشگاه ها برای مردم ایجاد دردسر می کند و باعث ترافیک بیشتر در شهر می شود.

این مقام انتظامی در پایان گفت: بیش از 2 میلیون مخاطب به این نمایشگاه ها مراجعه می کنند که باعث افزایش بار ترافیکی و ایجاد مشکل برای پلیس و مردم می شود. ما از برگزار کنندگان این نمایشگاه ها می خواهیم تا قبل از برخورد پلیس به دلیل گلایه های مردم، فکری برای برگزاری این نمایشگاه ها در مناطق دیگر بکنند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار