تمرین دریایی مشترک ایران و عمان برگزار شد

تمرین دریایی مشترک ایران و عمان با حضور معاون بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح و معاون رئیس ستاد ارتش سلطنتی عمان و جمعی از فرماندهان دو نیرو در تنگه هرمز بر روی عرشه ناوشکن جماران برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ - 10May 2018

تمرین مشترک دریایی ایران و عمان برای مدیریت ومبارزه با قاچاق کالا مفید استبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، سردار سرتیپ پاسدار «قدیر نظامی» معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح در تمرین مشترک نظامی ایران و عمان در خلیج فارس و تنگه هرمز اظهار داشت: این تمرین مشترک با حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، دریابانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی ارتش سلطنتی عمان برای ارتقای هماهنگی‌ها و سطح یکپارچگی و تحرک نیروهای دریایی دو کشور در راستای امداد و نجات، افزایش سطح امنیت مرزهای مشترک آبی و ارتقای هماهنگی و تبادل تجربه برگزار شد.

معاون بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح افزود: برگزاری تمرین مشترک علاوه بر تبادل تجربه های نظامی، هماهنگی بیشتر بین دو کشور برای مبارزه با قاچاق کالا را ایجاد می کند.

سردار نظامی افزود: در این تمرین یک روزه ۳ ناوشکن، یک فروند بالگرد و یک هواناو نیروی دریایی ارتش، ۲ فروند ناوشکن و یک فروند بالگرد از عمان، ۳ فروند ناو و یک فروند یدک‌کش آتش‌خوار نیروی دریایی سپاه، ۲ فروند قایق تندرو و ۲ فروند قایق اف‌ای آر از بنادر و دریانوردی شرکت داشتند.

گفتنی است، تمرین دریایی مشترک ایران و عمان با حضور سردار سرتیپ پاسدار «قدیر نظامی» معاون بین‌الملل ستاد کل نیروهای مسلح و سرتیپ «سعید البلوشی» معاون رئیس ستاد ارتش سلطنت عمان و جمعی از فرماندهان دو نیرو در تنگه هرمز بروی عرشه ناوشکن جماران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار