وزارت بهداشت یمن:

سازمان ملل با تاخیر ۲۴ ساعته بمباران غیرنظامیان را محکوم کرد

وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که دبیرکل سازمان ملل با تاخیر ۲۴ ساعته بمباران غیرنظامیان در مرکز صنعا را محکوم کرد.
کد خبر: ۲۹۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ - 10May 2018

سازمان ملل با تاخیر ۲۴ ساعته بمباران غیر نظامیان را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که دبیرکل سازمان ملل با تاخیر ۲۴ ساعته بمباران غیرنظامیان در مرکز صنعا را محکوم کرد.

وزارت بهداشت یمن افزود: از اظهارات دبیر کل سازمان ملل متحد که تفاوتی میان جلاد و قربانی قائل نشد، شگفت زده شدیم.

وزارت بهداشت یمن ادامه داد: آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل حمله موشکی یمن و حمله به غیر نظامیان را در عربستان محکوم کرد، ما در واکنش به این اقدام می گوییم ننگ بر تو.

وزارت بهداشت یمن با اعلام اینکه دبیر کل سازمان ملل با تاخیر ۲۴ ساعته بمباران غیر نظامیان در منطقه التحریر در مرکز صنعا را محکوم کرد، ما نشان دادن تصاویر غیر نظامیان در عربستان را به چالش می کشیم و قربانی شدن غیرنظامیان در حملات موشکی یمنی ها را تکذیب می کنیم.

وزارت بهداشت یمن خطاب به دبیر کل سازمان ملل گفت: شهروندان یمن و در رأس آنها کودکان و زنان به صورت روزانه کشته می شوند و تو هیچ عذاب وجدانی در این زمینه نداری.

عربستان از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاندتجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از ۱۴ هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار