با حضور وزیر اطلاعات صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک در هرمزگان

کتاب چهار جلدی انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک با حضور وزیر اطلاعات در بندرعباس رونمایی شد.
کد خبر: ۲۹۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ - 10May 2018

کتاب انقلاب اسلامی در هرمزگان به روایت اسناد ساواک رونمایی شدبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی از کتاب چهار جلدی انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک در بندرعباس اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام موجب غافلگیری دستگاه اطلاعاتی نشد و ما این بدعهدی آمریکا را به اطلاع مسئولان کشور رسانده بودیم.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: کتاب چهار جلدی انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک توسط مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات، برای قدردانی از مبارزه‌ های مردم هرمزگان تألیف شده است.

وی افزود: این مجموعه چهار جلدی بیانگر کل فعالیت های مردم هرمزگان در انقلاب نیست بلکه گوشه ای از رشادت های علما، روحانیون و دانشجویان هرمزگان در مقابله با رژیم ستم شاهی است.

سید محمود علوی تصریح کرد: مبارزان انقلابی به گونه‌ ای هوشمندانه در برابر رژیم پهلوی عمل می‌ کردند که ساواک تنها از ۲۰ تا ۳۰ درصد از فعالیت‌های آن‌ها مطلع می‌ شد.

ویز اطلاعات وحدت شیعه و سنی در هرمزگان را یکی از نتایج انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: بدون شک برادران و خواهران اهل سنت نقش انکارناپذیری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار