براتلو:

آفندی بودن، لازمه فرهنگ­ سازی دفاع مقدس توسط پیشکسوتان جهاد و مقاومت است

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: پیشکسوتان جهاد و مقاومت باید از حالت دفاعی خارج و به صورت آفندی نسبت به فرهنگ­ سازی دفاع مقدس در سطح جامعه اقدام کنند.
کد خبر: ۲۹۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ - 10May 2018

آفندی بودن، لازمه فرهنگ­ سازی دفاع مقدس توسط پیشکسوتان جهاد و مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، نشست شورای راهبردی و کمیته پیشکسوتان جهاد و مقاومت و تشکل­ های مردم نهاد استان خراسان رضوی با حضور «صفرعلی براتلو» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در استان خراسان رضوی عصر امروز در مجتمع شهید «کاوه» برگزار شد.

براتلو در این نشست با اشاره به وظیفه سنگین و خطیر پیشکسوتان جهاد و شهادت در قبال ترویج معارف دفاع مقدس اظهار داشت: پیشکسوتان جهاد و مقاومت باید از حالت دفاعی خارج و به صورت آفندی نسبت به فرهنگ­ سازی دفاع مقدس در سطح جامعه اقدام کنند.

وی افزود: تمام مسئولین باید توسط پیشکسوتان دفاع مقدس به صحنه بیایند تا در رسالتی که در زنده نگه داشتن آن دوران بر عهده داریم موفق ­تر باشیم.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: باید به کمک پیشکسوتان جهاد و مقاومت در جامعه، حرکت های موج آفرین به منظور بهره ­برداری صحیح و مثبت از فرهنگ دفاع مقدس ایجاد کنیم.

براتلو گفت: ما وظیفه داریم با تکریم از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، نسل جوان را با ایثارگری آنها و جانفشانی شهدای عالی مقام و اهداف آن‌ها بیشتر آشنا کنیم.

در ابتدای این جلسه «فتح‌الله سلطانی» رئیس مجمع پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی اهداف جلسه را به صورت مشروح بیان کرد. در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» در سخنانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگسازی پیرامون آثار و ارزش های دفاع مقدس را یکی از وظایف مهم دستگاه­ های عضو این شورا دانست و اظهار امیدواری کرد تا با همت بیشتر پیشکسوتان، بتوانیم گام ­های مؤثرتری در حوزه فرهنگسازی دفاع مقدس برداریم.

در پایان این جلسه اعضاء شورای راهبردی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه­ های خود در خصوص طرح آموزش پیشکسوتان دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها