سردار کارگر:

«ایثار» شرط فعالیت برای فرهنگ سازی دفاع مقدس است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: امروز کار فرهنگی کردن، سخت­ تر از جنگیدن است لذا کاری که مرحوم «تیموری» انجام می­ داد از جنس کارهای فرهنگی بود و تلاش در این راه ایثار می­ خواهد.
کد خبر: ۲۹۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 10May 2018

ایثار، شرط فعالیت برای فرهنگ سازی دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به همراه سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی عصر امروز با حضور در منزل سرهنگ پاسدار مرحوم «عباس تیموری» پیشکسوت دفاع مقدس و رئیس فقید انجمن راویان فتح رضوی، با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

سردار کارگر در این دیدار اظهار داشت: سفر قبل که به دیدار مرحوم «عباس تیموری» آمدم در من اثرگذار بود. ما همیشه به یاد مرحوم «تیموری» هستیم. خدا بر درجاتشان بیفزاید. ان شاالله فرزندان این مرحوم راه پدر را ادامه خواهند داد و قطعاً هم همینطور خواهد بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: سردار «نجاتی» انسان مخلص و با اخلاقی است و اگر از کسی تعریف کند نشان از آن دارد که آن فرد، انسان خودساخته ­ایست و این در مورد مرحوم «عباس تیموری» صادق بود. وی وقتی خبر درگذشت او را به من داد خیلی متأثر شده بود. به سردار «نجاتی» سفارش کردم که هر زمان به مشهد آمدم خدمت خانواده این مرحوم برسم.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که مرحوم «تیموری» در دفاع مقدس حضور داشت و خدمت کرد و با پایان جنگ، در جبهه فرهنگی روایتگر حماسه آفرینی­ های رزمندگان اسلام بود.

سردار کارگر خاطر نشان کرد: امروز کار فرهنگی کردن، سخت­ تر از جنگیدن است. کاری که مرحوم «تیموری» انجام می­ داد از جنس کارهای فرهنگی بود و تلاش در این راه ایثار می­ خواهد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پایان تأکید کرد: ستاد مرکزی راهیان نور با کمک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی و انجمن راویان فتح رضوی سبک زندگی و راه و روش مرحوم «تیموری» در روایتگری و تلاش ­های فرهنگی و بصیرتی این مرحوم را به عنوان یکی از سربازان فرهنگی جمهوری اسلامی در قالب کتاب منتشر کند تا برای راویان دفاع مقدس الگو سازی شود. در کنار کتاب نیز، مستندی از تلاش­های و مجاهدت­ های او در جبهه فرهنگی تولید، و با تعامل با صدا و سیما از رسانه ملی پخش شود.

خاطر نشان می ­شود، در ابتدای این دیدار سردار «نجاتی» به بیان خاطراتی از مرحوم «عباس تیموری» پرداخت و همسر رئیس فقید انجمن راویان فتح رضوی نیز در ادامه از آخرین سفر این مرحوم در ایام حج سال گذشته به مکه مکرمه مطالبی را بیان کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها