کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سمنان:

نقش روحانیون استان سمنان در حیات انقلاب بی بدیل است

حجت‌الاسلام «علی سلمان نژاد» با اشاره به نقش روحانیون در جامعه گفت: نقش روحانیون استان سمنان در حیات انقلاب بی بدیل است.
کد خبر: ۲۹۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ - 11May 2018

نقش «روحانیون استان سمنان» در حیات انقلاب بی بدیل استبه گزارش دفاع پرس از سمنان،  حجت‌الاسلام «علی سلمان نژاد» کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سمنان در نشستی با روحانیون مستقر و اعزامی استان سمنان ضمن اشاره به اهمیت نقش روحانیون در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: روحانیون رهبری جامعه را برای به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و ادامه حیات آن بر عهده دارند.

وی با اشاره به اثرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا اظهار داشت: علاوه بر شکرگزاری تمام نعمت های الهی، باید شکرگزار نعمت انقلاب و نظام مقدس اسلامی نیز بود که این عطیه الهی در عصر حاضر نصیب ما شده است.

کارشناس اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی استان سمنان چهار عامل «بصیرت»، «تقوا»، «اتکاء به خداوند» و «پیشتازی علمی» را سبب جذب آحاد مختلف جامعه به روحانیون دانست و گفت: این عوامل که مردم را برای به پیروزی رساندن نظام اسلامی حول محور روحانیون جمع کرد، سبب استحکام، تقویت و ادامه حیات نظام مقدس اسلامی شده است.

سلمانی نژاد امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید بهشتی و شهید مطهری را از جمله شخصیت های بزرگی دانست که با داشتن چهار خصلت تقوا، بصیرت، اتکا به خداوند و پیشتازی علمی اقشار مختلف جامعه را به جوشش و حرکت در آوردند.

وی همچنین افزود: نقش روحانیون استان سمنان از سمنان، دامغان و شاهرود تا دورترین روستاها در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بسیار بی بدیل و مهم بوده است.

کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: روحانیون استان سمنان همچنین در بزنگاه هایی مانند دفاع مقدس همراه با آحاد جامعه خدمات شایانی را به انقلاب اسلامی ارائه کردند که امروز در دفتر تاریخ این مرز و بوم نگاشته شده است لذا مبلغان اعزامی امروز می بایست تداوم راه آن عزیزان را در دستور کارشان قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار