استاندار مازندران:

مازندران پیشتاز جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) است

استاندار مازندران گفت: این استان در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌ بیت (ع) پیشتاز است.
کد خبر: ۲۹۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ - 12May 2018
مازندران پیشتاز جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران امروز در همایش «سفیران هدایت، سربازان ولایت» ویژه روحانیت در استان مازندران اظهار داشت: مازندران دیار علویان بوده و مردم ولایتمدار استان در تاریخ برای حفظ و نشر تشیع جان‌فشانی‌ها کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه افتخار مردم مازندران پایبندی فرهنگی و عقیدتی به اسلام ناب محمدی است، عنوان کرد: مردم این سرزمین در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند و خط‌ شکن جبهه‌های نبرد بوده‌اند و بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم کرده‌اند.
 
اسلامی از مازندران به عنوان استان پیشتاز در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌بیت یاد کرد و گفت: مازندران در تمام بزنگاه‌های تاریخی خوش درخشیده و در تمام عرصه‌ها مقام والای کشوری دارد.
 
استاندار مازندران با عنوان اینکه آنچه امروز شاهد هستیم، رشد نیروهای تحصیلکرده است، گفت: مازندران در مقابله با بی‌سوادی رتبه اول کشور را دارد.
 
اسلامی به دغدغه‌هایی نظیر بیکاری و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تا بتوانیم مشکل بیکاری را با ساز و کارهای جدید و جایگزین از طریق کارآفرینی و خوداشتغالی، مشاغل خرد، کوچک و متوسط حل کنیم.
 
وی ادامه داد: طبق اعلام مرکز آمار، مازندران در سال گذشته موفق شد نرخ بیکاری را کاهش دهد و این روند ادامه دارد.
 
اسلامی به کاهش ۱۱ درصدی نزولات آسمانی اشاره کرد و گفت: در سه برنامه، طرح‌هایی را در پیش داریم تا آینده استان را در زمینهٔ مدیریت مصرف آب تضمین کنیم.
 
استاندار مازندران از مسائل حوزه ساحل و دریا به عنوان دغدغه مسئولان و علما یاد کرد و متذکر شد: در تلاش هستیم تا بتوانیم بر اساس رویکرد فرهنگی، اوقات فراغت مردم و مسافران را مدیریت و آسیب‌های فرهنگی را کنترل کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار