سردار سه‌دهی:

رژیم صهیونیستی نفهمی کند «تل آویو» و «حیفا» با خاک یکسان می‌شود

رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد نفهمی کند و به ایران حمله کند، باید بداند که با خاک یکسان شدن حیفا و تل آویو، حتمی خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 12May 2018

رژیم صهیونیستی نفهمی کند «تل آویو» و «حیفا» با خاک یکسان می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «عباس سه‌دهی» رییس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب با موضوع «الگوی فرماندهی مطلوب» که صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با بیان اینکه آنچه در این سه کتاب وجود دارد، فرازهایی از مکتب انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه ویژگی‌های خودش را به خوبی نشان داده و با وجود فضای سختی که برای امام خمینی (ره) ایجاد کرده بودند که ارتش تهدید است نه یک فرصت، اما ایشان در بیانیه‌ای اعلام کردند که ارتش امروز ارتش محمدی است و تاکید کردند مخالفت با ارتش مخالفت با خدا و پیامبر خداست و ارتش باید در خیابان‌ها رژه برود.

سردار سه‌دهی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حادثه طبس و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در همه شرایط و مسائل شاهد رهبری شایسته و مدبرانه ولایت فقیه بوده‌ایم. مکتب دفاعی انقلاب اسلامی با رهبری ولایت فقیه به خوبی از اهداف انقلاب دفاع کرد.

وی با ذکر تفاوت‌های ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مکتب دفاعی انقلابی اسلامی، ارتش انقلابی، سپاه و بسیج را به وجود آورد که توانستند هشت سال مقابل ارتش رژیم بعث عراق و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن ایستادگی کنند و موجب شوند که دشمن به هیچ یک از اهداف خودش نرسد.

سردار سه‌دهی افزود: این مکتب دفاعی با مشاوره‌هایی که به جبهه مقاومت و به خواست دولت‌های قانونی کشورهای عراق و سوریه داد، موجب شد تا تروریست‌های تکفیری و همه حامیانش در سوریه و عراق به اهدافشان نرسند و شکست بخورند.

وی با اشاره به سه کتاب رونمایی شده، گفت: در این آثار تمامی آنچه برای یک فرمانده مورد نیاز است آورده شده، به گونه‌ای که می‌توانم بگویم تاکنون چنین کتابی در نیروهای مسلح نوشته نشده است.

رییس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج آمادگی دارند هر راهبردی را که فرمانده معظم کل قوا بفرمایند، اجرا کنند و به همین دلیل است که دشمن به خوبی می‌داند که دوران «بزن و در رو» تمام شده و نمونه آن، پاسخ موشکی به اقدام تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) بود که با شش موشک دقیق مورد هدف قرار داده شدند و هر 6 موشک هوافضای سپاه که به مقر تروریست‌های داعش در دیرالزور شلیک شدند، بدون هیچگونه خطایی به مرکز هدف‌های تعیین شده اصابت کردند.

سردار سه‌دهی در پایان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هم اگر بخواهد نفهمی کند و به جمهوری اسلامی ایران حمله کند، باید بداند که یکسان شدن حیفا و تل آویو با خاک، حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها