مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «حماسه ثارالله» خبر داد؛

فضاسازی ویژه برای گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس استان کرمان

«علی محمدی‌نسب» گفت: فضای گردهمایی ۳ هزار نفری رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کرمان، با استفاده از نماد‌ها و سمبل‌هایی که توجه نسل جوان را هر چه بیشتر به فرهنگ دفاع مقدس جلب می‌کنند، طراحی می‌شود.
کد خبر: ۲۹۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 12May 2018

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس فارس با فضاسازی ویژه برگزار می‌شود«علی محمدی‌نسب» مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «حماسه ثارالله» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به برگزاری گردهمایی ۳ هزار نفری رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کرمان، اظهار داشت: مقداری از فضای باغ هرندی براساس موقعیت‌های جنگی در حال آماده‌سازی برای فضای گردهمایی ۳ هزار نفری رزمنگان دوران دفاع مقدس استان کرمان است.

وی افزود: در این فضاسازی تمام ویژگی‌های دوران دفاع مقدس در نظر گرفته شده است و مخاطبان اصلی آن، جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب هستند؛ سعی کرده‌ایم از نماد‌ها و سمبل‌هایی که توجه نسل جوان را هر چه بیشتر به فرهنگ دفاع مقدس جلب می‌کنند استفاده کنیم.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «حماسه ثارالله» با اشاره به ساخت نماد‌های دفاع مقدس در باغ هرندی ادامه داد: نخل‌های سربریده، یادمان ۲۸ شهید مفقودالاثر شهرستان رفسنجان، فعالیت لودر و بلدورز‌های سنگرسازان بی‌سنگر در دفاع مقدس، ایجاد کانال و موانع سد کننده در برابر دشمنان و نمونه‌ای از سنگر و امکاناتی که رزمندگان در فضای جنگ داشتند، از جمله فضا‌هایی است که برای آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس ایجاد شده است.

وی یادآورشد: فضاسازی و انجام این گردهمایی با همکاری امام جمعه، فرماندار، دانشگاه ولی‌عصر (عج)، شهرداری، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، اداره آموزش و پرورش، مخابرات و برق شهرستان رفسنجان، توپخانه ۶۵ صاعقه و مجتمع صنعتی سرچشمه انجام می‌شود.

محمدی‌نسب تصریح کرد: در این مراسم از ۲ کتاب دفاع مقدس که به همت مؤسسه فرهنگی «حماسه ثار‌الله» تولید شده است، نیز رونمایی می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، گردهمایی ۳ هزار نفره رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در باغ هرندی رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار