فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

راهبرد دفاعی ایران در فضا، دریا و زمین دقیق است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: راهبرد دفاعی ایران بدلیل بدست آوردن فناوری دفاعی راهبردی دقیق و به روز در فضا، دریا و زمین است و اگر روزی دشمن بخواهد علیه کشور ما حماقتی انجام دهد مطمئن باشید که آنها از کارشان پشیمان خواهند شد.
کد خبر: ۲۹۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 12May 2018

راهبرد دفاعی ایران راهبردی دقیق در فضا، دریا و زمین استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در کارگاه آموزشی طرح اعتلای بسیج ویژه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت منطقه سیستان در دانشگاه زابل اظهار داشت: استکبار بدنبال بی‌ثبات کردن جمهوری اسلامی ایران است و بی‌ثبات سازی ایران را بعنوان یک راهبرد در دستور کارخود قرار داده است. این بی‌ثبات سازی را در دو حوزه عملیات روانی و جنگ اقتصادی و معیشتی در مقابل ملت ایران  برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: ما باید در مقابله با عملیات روانی که دشمن به راه انداخته بدرستی ایستادگی کنیم و دشمن‌شناس و امام‌شناس باشیم یعنی این نسخه، نسخه نجات بخش ما در مقابل تهدیدات استکبار است.

این مسئول اضافه کرد: از صدر اسلام تا کنون هرجا که مسلمانان صدمه‌‌ای خوردند بخاطر عقب ماندن از ولایت و رهبری و یانشناختن امام زمانشان بوده چراکه دشمن مدام به فکر فتنه انداختن در بین مسلمانان بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز بیش از حد در تمامی عرصه‌ها به وفاق و وحدت ملی نیازمندیم دعوای سیاسی در مقابل دشمن حماقت محسوب می شود چرا که انسجام حرف اول را می‌زند و باید استحکام داشت و یک جبهه واحد تشکیل داد و یک قرارگاه با یک فرمانده واحد که در راس آن مقام معظم رهبریست باید داشت.

معروفی با ابراز گلایه‌مندی از اینکه برخی از افراد نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری را فقط در حد شعار می‌خوانند تصریح کرد: این افراد اشتباه بزرگی را مرتکب می شوند چون این نامگذاری یعنی یک فرمان ملی و فتوا برای ایستادگی ملت در مقابل هجمه‌های بیگانگان است.

وی همچنین در خصوص خروج آمریکا از برجام گفت: به نظر بنده سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان حجت را برهمه تمام کرد و خط نشان و راهبرد نظام همانی بود که ایشان ترسیم کردند.

این مسئول اضافه کرد: ما آمریکا را با علم 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی می شناسیم چون در طول این مدت هروقت ملت ما اقتدارش بیشتر بود آمریکا جلو پیروزی ملت ما ایستاد که نمونه بارز آن دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اهداف آمریکا از بدعهدی‌هایش در برجام را اجبار ایران به پذیرش شرایط ظالمانه برای تغییر در وضع برجام، توقف قدرت نفوذ و قدرت موشکی ایران، ایجاد اختلال در فضای روانی کشور بیان کرد.

وی اجرای طرح اعتلای بسیج را بعنوان طرحی در جهت امید دادن به جامعه که همان پمپاژ خون توسط قلب برای بکارگیری قدرت مغز جهت فکر کردن و تصمیم گیری درست است تشبیه کرد و افزود: طرح اعتلای بسیج یعنی طرحی که جامعه را امیدوار می‌کند و نقطه مقابل طرحی است که دشمن در جهت نا‌امید کردن جامعه در دست اجرا دارد محسوب می شود.

معروفی اضافه کرد: امروز باید مبلغانی بسیار خوب برای اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی مان باشیم تا بتوانیم وظایفمان را درست انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار