بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه:

دولت امریکا هیچ گاه سابقه مثبتی از خود بر جای نگذاشته است

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه آمده است، دولت امریکا هیچ گاه سابقه مثبتی از خود در مواجه با معاهدات بین المللی بر جای نگذاشته است.
کد خبر: ۲۹۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ - 12May 2018

دولت امریکا هیچ گاه سابقه مثبتی از خود به جای نگذاشته استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه آمده است، دولت امریکا هیچ گاه سابقه مثبتی از خود در مواجه با معاهدات بین المللی بر جای نگذاشته است. بار دیگر با خروج ترامپ از برجام حقانیت سخنان امام راحل و امام حاضر در خصوص عدم اعتماد به آمریکا در مسایل و رویدادهای بین المللی نمایان شد.

رییس جمهور آمریکا بار دیگر چهره پلید، بی منطق و غیرانسانی رژیم حاکم بر ایالات متحده را بر جهانیان آشکار نمود. در طول تاریخ  حکومت آمریکا، سردمداران این کشور کارنامه سیاهی در ابعاد مختلف انسانی و حقوق بشری از خود بر جای گذاشته اند.  

تاکیدات پی در پی مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده هسته ای در خصوص عدم اعتماد به دشمن از یک سو و عدم خوش بینی به مذاکره با آمریکا از سوی دیگر، عمق نگاه بصیرت مندانه معظم له را در مساله دشمن شناسی و استکبار ستیزی بر همگان اثبات کرد. برخی از مسولین کشور علی رغم خروج رسمی امریکا از برجام در تلاش هستند این توافقنامه معیوب هسته ای را این بار با کشورهای اروپایی ادامه دهند. این در حالیست که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «گفتم به آمریکا اعتماد نکنید حالا میگویم به اروپا هم اعتماد نکنید».

سابقه تاریخی سه کشور اروپایی در ارتباط با کشورمان نیز خاطره خوبی در ذهن ملت ایران بر جای نگذاشته است. به نظر می رسد اعتماد کردن به کشورهای غربی همان شرایطی را رقم خواهد زد که توسط آمریکایی ها در توافق هسته ای روی داد. 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ضمن تبعیت از اوامر رهبری معظم انقلاب اسلامی از مسولان اجرایی کشور درخواست می کند به جای امید بستن به بیگانگان در حل مسایل کشور، به شکوفا نمودن ظرفیت های داخلی و حل مشکلات اقتصادی کشور از طریق اقتصاد مقاومتی بپردازند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار