محسن جوادی در اختتامیه نمایشگاه کتاب:

امسال ۵۰۰ هزار کتاب در نمایشگاه عرضه شد/ نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد پیشرفت داشت

رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از پیشرفت ۲۰ درصدی نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 12May 2018

امسال ۵۰۰ هزار کتاب در نمایشگاه عرضه شد/ نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد پیشرفت داشتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محسن جوادی» رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عصر امروز در آیین اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: کتاب ارج و اعتبار زیادی دارد و ما به‌خاطر کتاب روز گذشته میزبان رهبر معظم انقلاب بودیم و امروز خوشحالیم که میزبانی نمایشگاه کتاب بهانه‌ای شده است تا بزرگان، تفقد از کتاب و فعالان کتاب، اعم از نویسندگان و ناشران و فعالان این عرصه داشته باشند.

وی گفت: امیدواریم این تفقد باعث اتفاقات خوبی شود. نمایشگاه به سمت پیدا کردن علل کتاب نخواندن رفته است که شعار این نمایشگاه نیز مُبیّن آن بود.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد افزود: استقبال از نمایشگاه کتاب این دوره نسبت به سال قبل نزدیک به ۲۰ درصد رشد داشته است و  ۵۰۰ هزار عنوان کتاب در بخش داخلی و خارجی عرضه شد.

بنا بر این گزارش، آیین اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بعد از ظهر امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سفیران کشورهای خارجی و جمعی از ناشران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار