فرمانده ارتش بولیوی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حافظه تاریخی یک ملت مبارز است

دریادار جمیل بوردا سوسا گفت: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حافظه تاریخی یک ملت مبارز را می‌بینیم که نه فقط به خاطر حق حاکمیت بلکه به‌خاطر شرافت جنگیده‌اند.
کد خبر: ۲۹۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ - 13May 2018

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حافظه تاریخی یک ملت مبارز استدریادار «جمیل بوردا سوسا» فرمانده ارتش بولیوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به فضای معنوی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: برای من و هیات همراهم، بازدید از این موزه جالب بود؛ زیرا در اینجا حافظه تاریخی یک ملت مبارز را می‌بینیم که نه‌فقط به خاطر حق حاکمیت، بلکه به‌خاطر شرافت جنگیده است.

وی افزود: هر فردی که از این موزه بازدید می‌کند، با یک حس مملو از غرور از این مکان خارج می‌شود. در اینجا روح یک ملت را که تسلیم نشده است، می‌بینیم. ملتی که اجازه ندادند سلطه‌ بر آن‌ها چیره شود و تغییر در آداب و رسوم را نپذیرفتند.

فرمانده ارتش بولیوی همچنین در خصوص همکاری دو جانبه ایران و بولیوی در خصوص مسائل نظامی، خاطرنشان کرد: هدف از ماموریت من به ایران، شناسایی زمینه‌های همکاری است. هر آنچه را که من تا امروز در ایران دیدم، ما به آن نیاز داریم و می‌توانیم در زمینه‌های فنی، اعتقادی و دکترین با هم در ارتباط باشیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها