مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی:

مرحله چهارم طرح جهادی و بهداشتی «شهید رهنمون» اجرا شد

«محمد ایرجیان» گفت: مرحله چهارم اجرای ماهانه طرح جهادی «شهید رهنمون» در مناطق ثابت جغرافیایی و به همت پزشکان متخصص بسیجی با محوریت درمان‌های عمومی و تخصصی انجام شد.
کد خبر: ۲۹۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ - 13May 2018

مرحله چهارم طرح جهادی و بهداشتی شهید «رهنمون» اجرا شدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «محمد ایرجیان» مسئول بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای مرحله‌ای طرح جهادی «شهید رهنمون» در این استان، اظهار داشت: در ادامه طرح «شهید رهنمون» و اجرای منظم برنامه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، مرحله چهارم اجرای ماهانه طرح در مناطق ثابت جغرافیایی و به همت پزشکان متخصص بسیجی با محوریت درمان‌های عمومی و تخصصی انجام شد.

وی افزود: در این طرح، پزشکان بسیجی با حضور در مناطق کم برخوردار و محروم، با انجام ویزیت‌های رایگان، به مشکلات مردم این مناطق رسیدگی می‌کنند.

ایراجیان با اشاره به آمارهایی از کمیت و کیفیت اجرای این طرح، تصریح کرد: بیش از ۲۴۶ ویزیت عمومی، بیش از ۱۰۰ مورد آموزش بهداشت فردی و روانی و بیش از ۱۴۱ ویزیت تخصصی در زمینه‌های ارتوپدی، عفونت، زنان و داخلی در این طرح اجرا شده است و امیدواریم در مراحل بعدی طرح نیز تعداد این معاینات را افزایش دهیم.

خاطرنشان می‌شود، طرح جهادی «شهید رهنمون» در 25 بهمن ماه سال گذشته در تبریز آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار