سردار اشتری عنوان کرد؛

آمادگی پلیس ایران برای انتقال تجربیات و دانش پلیسی به کشور بولیوی/ همکاری پلیس بولیوی با ایران در امر مبارزه با موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جمهوری اسلامی ایران و کشور بولیوی همواره مورد آسیب‌های جرائم سازمان‌یافته از جمله مواد مخدر و تروریسم بوده‌اند.
کد خبر: ۲۹۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ - 13May 2018

آمادگی پلیس ایرانی برای انتقال تجربیات و دانش پلیسی به کشور بولیوی/ همکاری پلیس بولیوی با ایران در امر مبارزه با موادمخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه دیدار با «جمیل بوردا سوسا» فرمانده ارتش بولیوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و کشور بولیوی همواره مورد آسیب‌های جرائم سازمان یافته از جمله مواد مخدر و تروریسم بوده‌اند؛ در این دیدار تلاش شد تا در راستای کاهش آسیب‌های این جرائم، ارتقاء امنیت و آرامش دو کشور و سایر کشور‌های جهان، تبادل نظر و همکاری‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این دیدار شروع یک همکاری مناسب برای ارتقاء امنیت باشد، گفت: قطعا ارتقاء امنیت دو کشور سبب افزایش امنیت سایر کشور‌ها خواهد شد.

این مقام عالی انتظامی کشور اضافه کرد: مراکز آموزشی از جمله دانشگاه علوم انتظامی و مراکز تحقیقاتی ناجا که از درجات عالی آموزشی در کشور برخوردار هستند، آماده‌اند تا در زمینه انتقال تجربیات به کشور بولیوی همکاری لازم را داشته باشند.

نیرو‌های پلیس ایران معتقد و متعهد هستند

در ادامه این دیدار، «جمیل بوردا سوسا» فرمانده ارتش بولیوی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران، گفت: در دیدار با رئیس پلیس ایران به مسائلی که هر دو کشور درگیر آن هستند از جمله مواد مخدر و تروریسم گفت‌وگو کردیم.

جمیل بوردا سوسا ادامه داد: ما شاهد 40 سال مبارزه جمهوری اسلامی ایران در زمینه مواد مخدر و تروریسم هستیم.

وی اضافه کرد: در بازدیدی که از نیرو‌های مسلح از جمله پلیس ایران داشتم، مشاهده کردم نیرو‌های نظامی ایران افرادی با اعتقاد، متعهد به وطن و متخصص به کارشان هستند.

فرمانده ارتش بولیوی در پایان با بیان اینکه همه ما به این واقف هستیم که پدیده مواد مخدر، هسته اصلی جامعه که همانا خانواده را مورد تهدید قرار می‌دهد، گفت: برای مبارزه با این پدیده شوم، این معضل همکاری‌های لازم را با پلیس ایران انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها