استاندار همدان:

همبستگی، وحدت و انسجام لازمه شرایط امروز در جامعه است

«محمدناصر نیکبخت» گفت: شرایط امروز می‌طلبد همبستگی، وحدت و انسجام و هم افزایی ملی را مدنظر داشته باشیم.
کد خبر: ۲۹۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 13May 2018

همبستگی، وحدت و انسجام لازمه شرایط امروز در جامعه است

به گزارش دفاع پرس از همدان، «محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان «اسدآباد»، با اشاره به این‌که اگر مدیری دارای برنامه نباشد دچار روزمرگی می‌شود، اظهار داشت: فرماندار می‌تواند با درخواست برنامه سالانه از مدیران‌، عملکرد نهادها را کنترل کند.

وی افزود: راه آهن، کنار گذر، اتوبان، طرح‌های اقتصادی بخش خصوصی و دیگر فعالیت‌ها باعث شده سال گذشته در اسدآباد ۲ هزار و ۵۳۰ اشتغال جدید ایجاد شود.

استاندار همدان همچنین به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: شرایط امروز می‌طلبد همبستگی، وحدت و انسجام و هم‌افزایی ملی را مدنظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سه مسأله توسعه، تولید و اشتغال، مهم‌ترین خواسته من از فرماندار این شهرستان است، عنوان کرد: همه اقشار برای ما مهم هستند و حرف همه را نیز باید بشنویم اما مهم‌تر از همه کار است.

نیکبخت با اشاره به اینکه فرماندار نباید وارد حاشیه‌ها شود، تصریح کرد: همه خواسته رهبر انقلاب و رئیس جمهور کار است و اگر قدمی دراین راه برنداریم، معنی و مفهوم آن پرداختن به حاشیه‌ها به جای اصل کار تلقی می‌شود.

وی همچنین با بیان این‌که امام جمعه «اسدآباد» درخواست افتتاح پروژه‌ها را دارند، افزود: این موضوع نشان دهنده این است که «اسدآباد» از شهرستان‌های موفق در استان به شمار می‌رود.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات «حسین افشاری»، «کریم حمیدوند» سکان فرمانداری «اسدآباد» را به عهده گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار