امام جمعه نکا:

حمایت از ولایت و دفاع از مستضعفان، مهم‌ترین خصیصه آیت‌الله محمدی‌لائینی بود

حجت‌الاسلام «محمد‌باقر محمدی لایینی» گفت: زندگی زاهدانه و حمایت از ولایت و دفاع از مستضعفان، مهم‌ترین خصیصه آیت‌الله «محمدی‌لائینی» بود.
کد خبر: ۲۹۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ - 13May 2018

حمایت از ولایت و دفاع از مستضعفان مهم‌ترین خصیصه آیت‌الله محمدی‌لائینی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد‌باقر محمدی لایینی» امام جمعه «نکا» در کنگره آیت‌الله «حسین محمدی لائینی» نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و یادواره شهدای روحانی استان که در مصلای «نکا» برگزار شد، اظهار داشت: همه زندگی مرحوم آیت‌الله «محمدی‌لائینی» برای ترویج دین اسلام و انقلاب بود و وی لحظه‌ای از یاد خدا غافل نبود.

وی افزود: آیت‌الله محمدی لائینی عمری را در راه کسب، ترویج و تقویت علم و برای پیروزی و تداوم اسلام در راستای حمایت از ولایت و تجلیل از شهیدان، جانبازان، آزادگان و مجاهدات و زحمات فراوانی را عرضه داشتند.

حجت‌الاسلام محمدی لایینی با اشاره به این‌که زندگی زاهدانه و حمایت از ولایت و دفاع از مستضعفان، مهم‌ترین خصیصه آیت‌الله «محمدی‌لائینی» بود، ادامه داد: زحمات و خدمات فراوان وی همچنان در اذهان و افکار مردم منطقه باقی است و تلاش برای ترویج دین از دغدغه‌های مهم این عالم وارسته بود.

وی گفت: مردم دین را نه تنها از علم علما، بلکه از اخلاق و مشی علما یاد می‌گیرند که زندگی زاهدانه و ارادت به امام راحل، حمایت از ولایت و مستضعفان و همدلی با اقشار مردم، از ویژگی‌های بارز این زاهد پارسا بود

امام جمعه «نکا» با اعلام این‌که صبر و حمل در برابر سختی‌ها مسأله مهمی است که در همه امور باید مدنظر ما باشد، افزود: عالمانی که اهل ریسک و ظرفیت بالای تحمل و صبر هستند، از انقلاب و امامت حمایت می‌کنند و رسالت اصلی عالمان را ادا می‌کنند.

وی گفت: امروز وظیفه همه ما خانواده شهدا، روحانیت، مسئولان، قوای مسلح، نیرو‌های انتظامی و نظامی این بوده است که پشت ولایت فقیه باشیم تا دشمن گزندی به اسلام و انقلاب وارد نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها