نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

حرکت در مسیر ولایت، ما را به سعادت می‌رساند/ انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت حسینی است

آیت‌الله «نورالله طبرسی» گفت: حفاظت از دین خدا و حرکت در مسیر ولایت، باید همواره در دستور کار باشد و در این راه ثابت قدم باشیم تا سعادت نصیب حال‌مان شود.
کد خبر: ۲۹۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ - 13May 2018

حرکت در مسیر ولایت ما را به سعادت می رساندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در کنگره آیت‌الله «حسین محمدی‌لائینی» نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و یادواره شهدای روحانی استان که در مصلای امام خمینی (ره) «نکا» برگزار شد، با اشاره به این‌که هدایت و رهبری اهل بیت (ع) در طول تاریخ موجب تعالی و رشد انسان‌ها شده است، اظهار داشت: هدایت‌های روحانیت و علمای دینی در طول تاریخ نیز موجب شد تا مسلمانان در برابر طاغوت و طاغوتیان همواره پیروز میدان باشند و موفقیت نصیب حال‌مان شود.

وی تلاش برای حمایت و حفاظت از دین خدا را از مسائل مهم و اساسی در دستور کار علمای دینی دانست و افزود: روحانیت و علمای دینی با الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار (ع)، ساده‌زیستی، مردم‌داری و دعوت به خدا را در دستور کار خود در طول دوران مختلف داشته‌اند و با طاغوت و طاغوتیان مبارزه کرده‌اند و این راه همچنان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تأکید بر خدامحوری و مردم‌داری، گفت: خداگرایی و مردم‌داری از جمله ویژگی‌های مهم روحانیت و علمای دینی است که با تأسی و الگوبرداری از اهل بیت (ع) حاصل شده است و همواره حرکت در این خط و فکر بوده و هست.

وی با اشاره به شخصیت برجسته و تأثیرگذار آیت‌الله «محمدی‌لائینی» امام جمعه فقید «نکا»، یادآور شد: استان مازندران دارای علمای تأثیرگذار در طول تاریخ بوده است و آیت‌الله «محمدی‌لائینی» هم به عنوان امام جمعه «نکا» و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خدمات شایسته‌ای را به جامعه ارائه کرد.

آیت‌الله طبرسی افزود: آیت‌الله «حسین محمدی‌لائینی» در ساده‌زیستی و مردم‌داری، نمونه یک انسان وارسته و عبد صالح خداوند بود.

وی با تأکید بر الگوبرداری از زندگی بزرگان دینی، افزود: تلاش برای الگوبرداری از زندگی ساده، حرکت در مسیر ولایت و رهبری، سبک زندگی دینی و اسلامی علما و بزرگان دینی، از وظایفف مهمی است که باید در دستور کار باشد و در این راه تلاش شود و حافظ دین خدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: حفاظت از دین خدا و حرکت در مسیر ولایت باید همواره در دستور کار باشد و در این راه ثابت قدم باشیم تا سعادت نصیب حال‌مان شود.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و تلاش برای توسعه و رونق‌بخشی به دین، یادآور شد: انقلاب اسلامی ما انقلابی بر گرفته از نهضت حسینی است که با رهبری امام خمینی (ره) در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفت و اکنون هم با توجه به همه دشمنی‌ها ایران در اقتدار است.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به مجاهدت‌های مردم مازندران در طول قبل و بعد از انقلاب، گفت: مردم مازندران برای حفظ دین اسلام، با اطاعت از روحانیت و علمای دین تلاش فراوانی را انجام دادند و مجاهدت کردند و اکنون هم گوش به فرمان رهبری وو در راه ولایت هستند.

آیت‌الله طبرسی همچنین وجود ۴۰۰ شهید طلبه در استان مازندران را برکتی مهم برای این استان و جامعه دانست و خاطرنشان کرد: وجود این شهدای ارزشمند و بزرگوار، بیان‌گر اهتمام علما و روحانیت به مجاهدت در راه خدا در کنار ترویج دین است و این‌که روحانیون در دوران مختلف همواره در کنار مردم بوده و هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها