آیت‌الله نوری همدانی:

افرادی که طرفدار فرهنگ دیکتاتور صهیونیست هستند هرگز پیروز نخواهند شد

مرجع تقلید شیعیان جهان با بیان این‌که افرادی که طرفدار فرهنگ دیکتاتور صهیونیست هستند، هرگز پیروز نخواهند شد، گفت: اهل تقوا و جهادگران واقعی، قدم‌های استوار دارند و طبق وعده الهی، عزت و نصرت را به این افراد و گروه اعطا می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ - 13May 2018

افرادی که طرفدار فرهنگ دیکتاتور صهیونیست هستند هرگز پیروز نخواهند شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» مرجع تقلید شیعیان جهان، در کنگره آیت‌الله «حسین محمدی لائینی» و یادواره شهدای روحانی مازندران که در مصلی امام خمینی (ره) «نکا» برگزار شد، با اشاره به اینکه قدم، گفتار، منش و اندیشه علما از تاریخ صدر اسلام تاکنون مورد زبانزد و در جان مردم باقی است، اظهار داشت: در اسلام 2  طایفه علما و قدرت جهادی برای نگهداری بقا و عزت اسلام در نظر گرفته شدند که باید دوشادوش هم باشند تا قدرت اسلام باقی و برقرار باشد.

وی از مازندران به عنوان دیار علویان و خطه جهاد و ولایت‌پذیری یاد کرد و افزود: این استان در طول هشت سال دفاع مقدس قدرت و صلابت خود را نشان داد.

این عالم جهان تشیع گفت: وجود چنین مراسم‌ها و همایش‌هایی، ضربه به دشمنان اسلام است در واقع در این مسیر هر قدمی که منجر به ضربه زدن به دشمنان و استکبار شود، عمل صالح محسوب می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که افرادی که طرفدار فرهنگ دیکتاتور صهیونیست هستند، هرگز پیروز نخواهند شد، افزود: اهل تقوا و جهادگران واقعی، قدم‌های استوار دارند و طبق وعده الهی، عزت و نصرت را به این افراد و گروه اعطا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که اسلام بدون حاشیه، سبک و قدرت عظمت سابق تجدید پیدا کند، ادامه داد: حکومت و ارزش‌ها بدون کشتن ظالم و جهاد به دست نمی‌آید که در قرآن به نزاع طالوت و جالوت اشاره شد و خداوند حکومت، ارزش و علم را به طرفدار حق داد که این‌ها با جهاد و از میان برداشتن دشمن صورت گرفت.

این مرجع تقلید جهان تشیع گفت: پیغمبران فراوانی آمدند و سراغ طاغوت رفتند. فرعونیان، ابولهب‌ها، ابوجهل‌ها را از بین بردند که قرآن کریم بسیار از بیان جهاد و نتیجه جهاد و علم و فرهنگ صحبت کرده است.

وی بیا بیان این‌که با پیوند علما و مجاهدین دوشادوش یکدیگر، مردم امروز تابع مرجع و به استقبال گلوله‌ها می‌روند و در این مسیر تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم نمی‌روند، ادامه داد: با جهادگران یک لحظه خستگی و گرسنگی هدر نمی‌رود و هر گامی که به دشمن ضربه بزنند، برای آن‌ها عمل صالح ثبت می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت جبهه و جهاد، گفت: در همه کتاب‌های آسمانی به جهاد اشاره شده است و در  برخی از استان‌های کشور تعداد شهدای زن بیشتر است که این نشانه تقویت روحیه جهاد و شهادت در این مناطق است.

وی تصریح کرد: جهادگران اهل عبادت، اهل توبه و اهل تقوا هستند که توسط پیامبر به آنان بشارت داده شد و در مازندران نیز آیت‌الله «محمدی لائینی» نمونه بارز انسانی اندیشمند و مجاهد راه خدا بود.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: مرجعیت قضاوت و حکومت بسیار اهمیت دارد که مردم تابع مرجع باشند و در زمان انقلاب، علما و مجاهدان زیر چتر و سیطره اهل بیت و امام به پیروزی رسیدند و که اکنون باید زیر چتر ولایت فقیه باشیم.

وی آسایش و عزت را مرهون خط شکنی مجاهدین و مجتهدین دانست و ادامه داد: مدافعان حرم در مقابل صهیونیست می‌ایستند و دشمن بداند ما در ایران «قاسم سلیمانی»‌ های زیادی داریم که در زمان نیاز، به عنوان مدافع حرم به آن جبهه می‌پیوندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار