استوری پسر شهید مدافع حرم؛

به نیابت تو آمده‌ام زیارت عشق+ تصویر

مهدی زاده‌اکبر فرزند شهید مدافع حرم «علی زاده‌اکبر» در سفر زیارتی خود به مشهد مقدس یادی از پدر شهیدش کرده است.
کد خبر: ۲۹۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ - 14May 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مهدی زاده‌اکبر فرزند شهید مدافع حرم «علی زاده‌اکبر» با حضورش در حرم امام هشتم علی ابن موسی‌الرضا (ع) در استوری اینستاگرامی خود یادی از پدر شهیدش کرده و اینگونه نوشته است: «پدر عزیزم؛ به نیابت تو آمده‌ام زیارت عشق...»

به نیابت تو آمده‌ام زیارت عشق+ تصویر

بر پایه این گزارش، شهید «علی زاده‌اکبر» اولین شهید مدافع حرم شهرستان کاشمر و اولین شهید تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) است که در 4 خرداد 1355 در روستای اکبرآباد کوه‌سرخ از توابع شهرستان کاشمر متولد شد.

وی بعد از گذراندن دوران دبیرستان و اخذ دیپلم در رشته تجربی در 28 فروردین ماه 1378 وارد سپاه شد. شهید زاده‌اکبر در طول خدمت خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست با جدیت و پشتکار شایستگی‌های زیادی را از خود نشان دهد، به طوری که در تمام ماموریت‌های حساس از شمال غرب تا جنوب شرق حضور فعال داشته باشد. او در رشته تخریب و انفجارات جزو نفرات برتر بود.

با تحولاتی که در کشور سوریه رخ داد و به خطر افتادن ارزش­‌ها و مبانی اسلامی و انسانی برای انجام عملیات مستشاری عازم سوریه شد. این سرباز فداکار ولایت در 28 مردادماه 1392 در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهد شیرین شهادت را نوشید و مهمان سفره سید و سالار شهیدان شد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها