به همت جمعی از رزمندگان و جانبازان؛

یادبود «پدر شهیدان طبایی» و «مادر شهیدان علی‌پور» برگزار می‌شود

این یادبود به همت بسیج مساجد شهدا (تهرانی)، هدایت و باب الحوائج و همچنین امامان جماعت این سه مسجد، کانون رهروان شهدا، گردان 9 سپاه قدر و راهیان تیپ نینوا در محل مسجد شهدا (تهرانی) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 13May 2018

یادبود «پدر شهیدان طبایی» و «مادر شهیدان علی‌پور» برگزار می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، رزمندگان تیپ نینوای لشگر 10 سید الشهدا (ع) و گردان 9 سپاه یاد والدین همرزمان شهیدشان را گرامی می‌دارند.

در این مراسم که به بهانه درگذشت پدر شهیدان سیدعلی و سیدآیت طبایی عقدایی و همچنین مادر شهیدان سعید و مصطفی علی‌پور مشکانی برگزار می‌شود، درباره خصوصیات این شهیدان سخنرانی و خاطراتی از سوی همرزمان بیان خواهد شد.

این یادبود به همت بسیج مساجد شهدا (تهرانی)، هدایت و باب الحوائج و همچنین امامان جماعت این سه مسجد، کانون رهروان شهدا، گردان 9 سپاه قدر و راهیان تیپ نینوا در محل مسجد شهدا (تهرانی) واقع در قلهک، خیابان یخچال، خیابان شهید شیدایی، نبش خیابان هدایت برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این مراسم نیز سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه، از ساعت 17:30 تا 19 خواهد بود.

شهید سیّدآیت ‌طبایی‌ عقدایی، فرزند سیّد محمود در اول اسفندماه ۱۳۳۹ و در تهران متولد شد.

دیپلم‌ علوم‌ تجربی داشت و به عضویت سپاه درآمد. در حالی به جبهه می‌رفت که متاهل بود و یک پسر هم داشت. او در عملیات والفجر۸ و در بیستمین روز بهمن 1364 در کنار اروندرود و در حالی که تلاش می‌کرد سنگر دوشکای دشمن در جزیره ام‌الرصاص را به وسیله ادوات جنگی منهدم کند تا غواصان از شر آن راحت شوند، بر اثر اصابت ترکش به شدّت‌ ‌از ناحیه ‌شاهرگ‌ گردن مجروح شد و به شهادت رسید. او که فقط 25 سال داشت در گلزار شهدای ‌لویزان‌ تهران به خاک سپرده شد.

شهید طبایی عقدایی در زمان شهادت، معاون‌ گردان ‌ادوات تیپ‌۱۰سیّدالشّهداء علیه السلام بود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار