حجت الاسلام جلیلی‌صفت تاکید کرد؛

لزوم نمایش توانمندی‌های ارتش در قالب هنر

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر ارتش گفت: لازم است هنرمندان ارتش در قالب هنر، توانمندی‌ها و اقتدار ارتش را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۲۹۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ - 13May 2018

لزوم نمایش توانمندی‌های ارتش در قالب هنربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی‌صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مراسم اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر ارتش، با اشاره به اهمیت هنر در دین مبین اسلام اظهار داشت: در بین برنامه‌های دینی و اعتقادی اسلام، هنر مغفول نمانده و این دین به تمامی جنبه‌های هنر در راستای آموزش معارف توجه ویژه‌ای کرده است. خداوند متعال در جای جای آیات نورانی خود هنرنمایی کرده است.

وی افزود: از طریق هنر متعهد، آموزه‌های دین بهتر و بیشتر در نزد مردم بویژه جوانان گسترش می‌یابد و پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز از این بُعد مثبت هنر در ترویج پاکی‌ها و نیکی‌ها بهره‌های فراوانی برده‌اند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با تاکید بر جایگاه ویژه هنر در نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ارتش از ابتدا تا کنون و بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در امر هنر در جامعه پیش‌قدم و پیشرو بوده و هنرمندان بزرگی از دل ارتش به جامعه معرفی شده‌اند.

حجت الاسلام جلیلی‌صفت در پایان سخنانش به هنر متعهدانه اشاره و تصریح کرد: هنرمندان کشور و نیروهای مسلح در این بخش فعالیت زیادی دارند و توانسته‌اند به خوبی با توجه به دفاع مقدس هشت ساله جمهوری اسلامی ایران بستر مناسبی را برای معرفی هنرمندانه این دوران سراسر افتخار فراهم کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها