اکثر آمریکایی‌ها معتقدند فقرا از سیاست‌های ترامپ سودی نبرده‌اند

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها بر این باورند که وضعیت شهروندان فقیر آمریکایی در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ بهتر نشده است.
کد خبر: ۲۹۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ - 13May 2018

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند فقرا از سیاست‌های ترامپ سودی نبرده‌اندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نظرسنجی جدید دانشگاه «مانموث» حاکی است که تنها 12 درصد آمریکایی ها فکر می کنند که اوضاع شهروندان فقیر این کشور در دوره دونالد ترامپ خیلی بهتر از قبل شده است.

این گزارش افزود: 28 درصد شهروندان آمریکایی نیز اعلام کرده اند که وضعیت فقرای این کشور با سیاست های دولت ترامپ اندکی بهتر شده است.

ولی از سوی دیگر 53 درصد تاکید کرده اند که خانوارهای کم درامد و فقیر آمریکایی از سیاست های دولت ترامپ اصلا هیچ سود و منفعتی نبرده اند.

این رقم نسبت به ژانویه 2017 میلادی یعنی پایان دولت اوباما با رشد فزاینده ای روبرو شده است. در نظرسنجی ژانویه 2017 بیش از 37 درصد آمریکایی ها اعلام کرده بودند که فقرا از سیاست های دولت اوباما هیچ نفعی نبرده اند.

اکثر آمریکایی ها نسبت به عملکرد آتی دولت ترامپ به شدت ناامید هستند به طوری که 36 درصد آمریکایی ها پیش بینی می کنند که سیاست های دولت ترامپ طی سال های آینده به ضرر خانوارها خواهد بود و تنها 26 درصد پیش بینی کرده اند که از سیاست های دولت ترامپ نفع خواهند برد.

در این نظرسنجی همچنین 51 درصد آمریکایی ها اعلام کرده اند که وضعیت مالی باثباتی دارند، 24 درصد آنها گفته اند که برای باثبات نگه داشتن وضعیت مالی خود با چالش روبرو هستند و 23 درصد نیز اعلام کرده اند که شرایط مالی آنها رو به بهبود است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار