نماینده مردم تبریز در مجلس:

وظیفه ملت ایران دنبال کردن منافع ملی است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه امروز ملت ایران دنبال کردن منافع ملی است.
کد خبر: ۲۹۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ - 14May 2018

وظیفه امروز ملت ایران دنبال کردن منافع ملی استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «محمدحسین فرهنگی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: موضوع برجام یک بحث بین نظام جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی بود که از ابتدا با جمع‌بندی پر از تردید و با اما و اگر برای ملت و مسئولان ایران روبه‌رو بود.

وی ادامه داد: البته نیت واقعی طرف آمریکا به طور روشن و واقعی از زبان رئیس‌جمهور آمریکا مطرح شد و به همه نشان داد که آمریکا صادق نیست.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه عدم صداقت آمریکا از ابتدای برجام مشهود بود، گفت: وقتی زمان تصویب، بانک‌های آمریکا را از برجام مستثنی کردند، نیت آمریکا برای همه مشخص شد که آنها هدفی به همراهی در حوزه ارزی ندارد.

فرهنگی با بیان اینکه وظیفه حال و حاضر ملت ایران دنبال کردن منافع ملی است، تصریح کرد: باید کاری کنیم تا دنیا متوجه شود که حق با چه کسی است، خوشبختانه ملت ما نیز به طور دقیق و روشن متوجه تمام ابعاد برجام شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: البته 2 نتیجه دفاع از منافع ملی و آگاهی مردم از ابعاد برجام برای دنیا و سیاست‌مداران بین‌المللی نیز روشن شد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با تعقیب منافع ملی خود، پیش برویم و کشورهای اروپایی نیز باید با ضمانت‌های عملی، گام‌های بهتر از گذشته بردارند، زیرا در غیر این‌صورت هیچ توجیهی برای ماندن در برجام توسط نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار