شهادت دو مجاهد حزب‌الله لبنان در سوریه

طی چند روز گذشته دو تن از رزمندگان حزب‌الله لبنان در جبهه مقاومت اسلامی به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۲۹۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 14May 2018

شهادت دو مجاهد حزب‌الله لبنان در سوریه

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، لبنان یکی از کشورهایی است که طی 6 سال جنگ سوریه با گروهک‌های تروریستی به‌عنوان یکی از گروه‌های اصلی مقاومت در صحنه مبارزه با تکفیری‌ها حضور داشته و کنار مجاهدان ایرانی، افغانستانی، پاکستانی، عراقی و سوری در زمره مدافعان حرم اهل بیت (ع) شهدای بسیاری تقدیم جبهه مقاومت کرده است.

خط مقاومت اسلامی برای حزب‌الله لبنان که مهمترین و اصلی‌ترین گروه مقاومت این کشور محسوب می‌شود در حال حاضر در دو جبهه نبرد با صهیونیست‌ها در مرز لبنان و نبرد با تکفیری‌ها در سوریه تعریف می‌شود. طی چند روز گذشته دو تن از رزمندگان حزب‌الله لبنان در جبهه مقاومت اسلامی به شهادت رسیده‌اند.

مجاهد شهید لبنانی «محمد عفیف حمدان» از اهالی شهر کوچک «میس الجبل» است که روز گذشته 13 می 2018 طی عملیاتی در جنوب لبنان به شهادت رسید.

شهید زینبی «محمد عدنان بیز» با نام جهادی «سراج نور الدین» از اهالی شهر کوچک «مشغرة» در منطقه بقاع لبنان است که در 12 می 2018 در درگیری با تروریست‌های تکفیری در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

او پسر برادر فرمانده شهید لبنان، ابو حسن بیز است که درست یک سال گذشته در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابوحسن بعد از تکریم در ضاحیه بیروت در شهر مشغره در 13 می 2017 برگزار شد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار