عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حمایت از تولید ملی جهاد در راه خداست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر به تولید داخلی پرداخته شود این خود جهاد در راه خداست و هر کالایی که کیفیت نداشته باشد ارزش ندارد و این نکته کلیدی است که همه باید به آن توجه کنند و بدون تبلیغات شدنی نیست.
کد خبر: ۲۹۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ - 14May 2018

حمایت از تولید ملی جهاد در راه خدا استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «علی آقامحمدی» مشاور مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی همدان اظهار داشت: مصرف کالای ایرانی و حمایت از کالای ایرانی در میان اصناف مختلف یک حرف اساسی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم استفاده همه از کالای ایرانی اضافه کرد: اگر به تولید داخلی بپردازید این خود جهاد در راه خدا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: هر کالایی که کیفیت نداشته باشد ارزش ندارد و قابل مصرف نیست و این نکته کلیدی است که همه باید به آن توجه کنند و این مهم بدون تبلیغات شدنی نیست.

آقامحمدی همچنین با بیان اینکه مد و طراحی یک کار کلیدی است و یک تولیدی نمی‌تواند بدون طراحی به کار بپردازد خاطرنشان کرد: کاسب کسی است که از اول برای عمرش، اعتبارش و رشد و پیشرفت در امورات، کار می‌کند چرا که خیلی مهم است و همدان در تمام این زمینه می‌تواند مؤثر باشد.

وی در پایان یادآور شد: همدان از موقعیت آب و هوایی خوبی برخودار است و همچنین مردم خوبی نیز دارد و دارای بازار عظیم و بزرگی است و امروز همه با هم باید کار کنیم تا به نتیجه برسیم و چنین امری با تلاش و کوشش همگانی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار