در گفت‌وگوی دفاع پرس با خانواده شهید حسینی مطرح شد؛

پس از 30 سال رزمندگی مزدش را از حضرت زینب (س) گرفت

برادر شهید سید ناصر حسینی می‌گوید: سید ناصر می‌گفت «حضرت زینب (س) باید مزد سال‌ها جهادم را بدهد».
کد خبر: ۲۹۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 14May 2018

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس: حتما بارها از زبان آدم‌ها شنیده اید که بین دعاهایشان می گویند ان‌شاءالله عاقبت‌بخیر شوی. برای شهدا این عاقبت بخیری با سختی های جهاد و در پایان سر گذاشتن بر دامان پر مهر اهل بیت (ع) همراه است زمانی که شهید در خون سرخ‌رنگ خود می‌غلطد و جانش را تسلیم حضرت دوست می کند. در سرانجام زندگی شهدایی که در سن میانسالی به شهادت می‌رسند، حکمت عاقبت‌بخیری ملموس‌تر است که عمری در راه دین قدم برمی‌دارند و در پایان مهر شهادت بر دفتر عمرشان نقش می‌بندد.

برای سید ناصر حسینی شهادت در سن 50 سالگی آن هم پس از سال ها رزمندگی در میدان های جهاد عین عاقبت بخیری است. برایش فرقی نمی کرد این جبهه ایران بود یا افغانستان، سوریه بود یا یمن، هرجا که اهل بیت (ع) سربازی طلب کنند او آماده پوشیدن لباس رزم بود. شهیدی که سال ها به عنوان نیروی تخریب فعالیت کرد و این اواخر هم مسوولیت فرماندهی تخریب تیپ امام حسین را برعهده داشت، به گفته برادرش سید ناصر پس از پنج سال حضور مداوم در سوریه مزدش را از حضرت زینب (س) گرفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

روز گذشته (یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه) پیکر شهید «ناصر حسینی» از سفر سوریه بازگشت. خانواده، بستگان و جمعی از همرزمان شهید در معراج الشهدا حضور یافتند تا با پیکرش وداع کنند. سید هاشم حسینی برادر شهید سید ناصر حسینی پیش از ورود پیکر شهید به حسینیه معراج الشهدا در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار دفاع پرس به سال ها حضور برادرش در میدان های رزم اشاره کرد. برای او گویی شهادت برادر بزرگتر امری غریب نبوده است؛ برای همین با صدای شیوا و بیانی استوار به شرح حال برادر پرداخت و گفت: شهید از دوران نوجوانی فردی جهادی بود و در سپاه محمد (ص) حضور فعال داشت، پنج سال در لشکر فاطمیون نیز سربازی حضرت زینب (س) را کرد.

بعد 30 سال رزمندگی مزدش را حضرت زینب (س) گرفت

در خانواده شهید حسینی جهاد سابقه دیرینه دارد، یکی از برادران دیگر خانواده به نام غلام نیز سال ها پیش به شهادت رسیده است. سید ناصر به عشق دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت، این را برادرش سید هاشم گفت و ادامه داد: آخرین مرتبه خودم او را به پادگان رساندم در بین راه گفتم برادر بس است دیگر، پنج سال است که به سوریه رفتی و نوکری حضرت زینب (س) را کردی، گفت: نه، اینطوری نمی شود حضرت زینب (س) باید مزد من را بدهد. 10 روز بعد هم به شهادت رسید.

وی درباره هدف برادرش از رفتن به سوریه گفت: به خاطر مذهبمان و عشق به اهل بیت (ع) به سوریه رفت، مثل همه شیعیانی که قلبشان برای مکتبشان می تپد.

اگر مقام معظم رهبری نبود سوریه سقوط می کرد

سید هادی مبلغ پسر عمو و برادر خانوم شهید سید ناصر حسینی در ادامه صحبت های برادر شهید می گوید: شهید از 16 سالگی در جبهه جنگ افغانستان و مبارزه علیه روس ها حضور داشت. زمانی که به ایران مهاجرت کرد وارد سپاه محمد شد، مدتی به بلخاب، تالقان و هرات رفت. زمانی که فاطمیون تشکیل شد، جزو گروه 10 به سوریه اعزام شد و تقریبا 45 دوره به سوریه رفت.

وی افتخار شهید را حضور 18 ساله اش در جبهه اسلام دانست، جبهه ای که امروز به واسطه خون هزاران شهید از ملیتهای مختلف خط مقاومت را تشکیل داده است. بسیاری از همرزمان شهید حسینی در طی این سال ها به شهادت رسیده اند، شهید توسلی فرمانده لشکر فاطمیون، شهید سید حسین حسینی و شهید رضا خاوری از دوستان نزدیک سید ناصر بودند شهدایی که از زمان تشکیل سپاه محمد در کنار سید ناصر مجاهدت می کردند.

بعد 30 سال رزمندگی مزدش را حضرت زینب (س) گرفت

پسر عموی شهید خاطره ای از آخرین دیدارش با سید ناصر که ارادت او به مقام معظم رهبری را نشان می دهد روایت کرد و گفت: عید که برای مرخصی به ایران آمده بود فقط می گفت خداوند مقام معظم رهبری را حفظ کند، توطئه های بسیار خطرناک است و اگر ایشان نباشد شیعیان سقوط می کنند. او می گفت همه شیعیان از عراق، افغانستان، پاکستان و لبنان در کنار هم از خط مقدم مقاومت دفاع می کنند، در غیر این صورت اگر سوریه سقوط کند تمامی کشورهای مسلمان به خطر می افتد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار