امام جمعه همدان:

هدف شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس پیشرفت کشور بود

امام جمعه همدان گفت: هدف شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس از شهادت، پیشرفت کشور بود و وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید دست اصناف و کارگر را باید بوسید؛ باید قدر خود را بدانیم و آنقدر از محصولات کشورهای خارجی استفاده نکنیم.
کد خبر: ۲۹۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 14May 2018

هدف شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس پیشرفت کشور بودبه گزارش دفاع پرس از همدان، آیت‌الله «غیاث‌الدین طه‌محمدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در همایش تجلیل از فعالان عرصه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که در مجتمع ابن سینا برگزار شد اظهار داشت: فلسفه وجودی این برنامه پاسخ مثبت و لبیک جانانه گفتن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امت اسلام و عموم شیعیان مخلص اهل بیت عصمت (ع) از داشته‌های خود در حد اعلا استفاده می‌کردند و هرگز دست گدایی به سمت دشمنان نمی‌بردند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه هدف شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس از شهادت پیشرفت کشور بود، تاکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید دست اصناف و کارگر را باید بوسید؛ باید قدر خود را بدانیم و آنقدر از محصولات کشورهای خارجی استفاده نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آن ملتی رشید است که تمام مقدرات زندگی خود را خودشان بنویسند و تصمیم بگیرند و به خود متکی باشد، دین مقدس اسلام انسان را به عنوان خلیفه خداوند بر روی زمین قرار داده که همیشه به خودش تکیه کند نه اینکه متکی به دیگران باشد.

طه‌محمدی همچنین با تاکید بر خودباوری تصریح کرد: اهل معرفت به ما آموختند به خود متکی باشیم و همچون خورشید باشیم و عبادت و  بندگی خدا 10 شعبه دارد، 9 شعبه آن دینداری و روزی حلال و یک شعبه دیگر آن دعا و عبادت است بنابراین آن مقدار که دین اسلام به معیشت و خودکفایی ما سرمایه‌گذاری کرده یک دهم آن را به روزه و عبادت اختصاص داده که آن هم از یاد برده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار