مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان هرمزگان:

تبادل تجربیات در ترویج فرهنگ دفاع مقدس مؤثر است

«حبیب الله میرزایی» تبادل تجربیات در حوزه دفاع مقدس را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ دفاع مقدس مؤثر دانست و گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به عنوان یک گنج محسوب می‌شوند و ما باید به خصوص به سراغ فراموش شده‌های دفاع مقدس برویم و از آن‌ها بخواهیم که در پیش‌برد و تکلیف سنگینی که به عهده داریم، ما را همراهی کنند.
کد خبر: ۲۹۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ - 14May 2018

تبادل تجربیات در حوزه دفاع مقدس، در ترویج این فرهنگ تاثیرگذار استسردار «حبیب الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان، تبادل تجربیات در حوزه دفاع مقدس را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ دفاع مقدس مؤثر دانست و اظهار داشت: در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمان منابع بسیارخوبی وجود دارد که می‌تواند به معرفی دفاع مقدس و دستاورد‌های آن برای نسل‌های آینده بپردازد.

وی با انتقاد از این‌که شهدا و رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمان به خوبی نشده‌اند، افزود: رزمندگان استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان در دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله حضور داشتند، ولی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمان به رزمندگان هرمزگان کمتر پرداخته شده است و بهتر این است که به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دیگر استان‌هایی که در این لشکر حضور داشتند بیشتر پرداخته شود.

سردار میرزایی ادامه داد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به عنوان یک گنج محسوب می‌شوند و ما باید به خصوص به سراغ فراموش شده‌های دفاع مقدس برویم و از آن‌ها بخواهیم که در پیش‌برد و تکلیف سنگینی که به عهده داریم، ما را همراهی کنند.

وی به «ابراهیمی» یکی از رزمندگان استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: وی از جانبازان شیمیایی است که در یکی از روستا‌های «بشاگرد» استان هرمزگان ساکن است و در سال ۶۴ به عنوان تیربارچی در جزیره «مجنون» خدمت می‌کرد و از جمله کسانی است که در جوانی برای حفظ این مرز و بوم خدمت بسیاری کرده است، اما امروز کمتر کسی به سراغ وی می‌رود.

خاطرنشان می‌شود، سردار «حبیب‌الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان و هیئت همراه در سفر به استان کرمان، از بخش‌های مختلف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار