سردار کارگر:

باید از هنر برای معرفی مدافعان حرم به جوانان استفاده کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با استفاده از ابزار هنر می‌توان مردم کشورمان و سایر کشورها، به‌ویژه جوانان را با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم آشنا کرد.
کد خبر: ۲۹۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ - 14May 2018

امیدواریم رزمواره‌های بعدی استانی برگزار شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز (دوشنبه 24 اردیبهشت ماه) درباره نخستین رزمواره مدافعان حرم، اظهار داشت: هنر یکی از ابزارهای مهم در زمینه معرفی دفاع مقدس است؛ زیرا گستره فراوانی دارد که شامل رادیو، تلوزیون، سینما، موسیقی، نقاشی و غیره می‌شود. بیشتر کسانی نیز که با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور آشنا شده‌اند، از طریق ابزار هنر بوده است.

وی افزود: بنابراین هر چه از این ابزار هنر استفاده کنیم مردم کشورمان و سایر کشورها به‌ویژه جوانان می‌توانند با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم آشنا شوند؛ در این رابطه استفاده از فضای مجازی هم می‌تواند در گسترش فرهنگ دفاع مقدس بسیار موثر باشد، زیرا استفاده از این فضا در انعکاس سریع مطالب مورد نظر نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

سردار کارگر ادامه داد: موضوع این رزمواره از این جهت مهم است که باعث آشنایی کسانی می‌شود که تاکنون به چنین موضوعاتی وارد نشده‌اند.

وی اضافه کرد: یکی از اشکالات ما در دفاع مقدس این بود که از ابزار هنر آن طور که باید، استفاده نکردیم؛ اما اکنون که موضوع مدافعان حرم تازگی دارد، می‌توان از این ابزار جهت شناساندن مدافعین حرم نهایت بهره را برد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین بیان کرد: امیدواریم رزمواره‌های بعدی تخصصی برگزار شود و علاوه بر این رزمواره های بعدی به ابتدا به صورت استانی و سپس در مرحله ملی برگزار شود.

وی یادآور شد: سالی شش میلیون نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می‌کنند؛ حال اگر محصولات این رزمواره وارد 57 یادمان دفاع مقدس شود، می‌تواند از مخاطب شش میلیونی بهره مند شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار