فعال ضدصهیونیست:

نسل‌کشی و اشغال قدس، سمبلی از یک دنیای تک قطبی است

فعال ضدصهیونیست گفت: نسل کشی و اشغال قدس، سمبلی از یک دنیای تک قطبی است.
کد خبر: ۲۹۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ - 14May 2018

نسل‌کشی و اشغال قدس، سمبلی از یک دنیای تک قطبی استبه گزارش دفاع پرس از مشهد، کوین برت عصر امروز در اختتامیه ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو اظهار داشت: فضای منحصربه فردی در این سه روز ایجاد شد و افق‌های جدیدی را که دنبالش بودیم را پیگیری کردیم.

فعال ضدصهیونیست عنوان کرد: اگر از دید مثبتی نگاه کنیم، انسان‌ها تفکرات متفاوتی دارند اما این مانع این نمی‌شود که علیه اهداف صهونیستی متحد نشوند.

وی افزود: اگر دشمن در حال قوی شدن است، تعداد افرادی که مقابل این قدرت می‌ایستند نیز بیشتر می‌شود، دنیای امروز، دنیای اطلاعات و تبادل اطلاعات است. تک تک قدم‌های متفکران ما در این مسیر قابل تقدیر است و از این بابت تشکر می‌کنم. از سازمان دهندگان این کنفرانس تشکر می‌کنم که این فرصت را برای بنده فراهم آوردند تا بسیاری از متفکران جهان و شخصیت‌های معتبر را توانستیم در یک جا جمع کنیم.

فعال ضدصهیونیست تصریح کرد: در موقعیتی هستیم که ایالات متحده آمریکا تحرکاتی را در قدس صورت داده و ایالات متحده آمریکا و دولتمردانش نهایت خوش خدمتی را با این حرکات به صهیونیست‌ها صورت داده‌اند.

برت افزود: برای من جالب است که مشهد در ایران این بستر را آماده کرد تا موقعیتی را برای دنبال کردن این مباحث داشته باشیم؛ یک نقل بسیار معروفی است که حضرت مهدی(عج) و عیسی مسیح در سرزمین خراسان ظهور خواهند کرد.

وی بیان کرد: این مسئله نویدبخش این است که پرچم آزادی بخش قدس از خراسان برافراشته خواهد شد و این کنفرانس، آغازی برای این حرکت است. مهمانانی که به این کنفرانس دعوت شده‌اند از زبان‌ها و قومیت‌های مختلفی هستند و دور یکدیگر در این سه روز جمع شدند و همگی نسبت به دو نکته اتفاق نظر داریم.

فعال ضدصهیونیست خاطرنشان کرد: نخستین اصلی که همگی آن را قبول داریم این است که به سوی یک جهان چندقطبی در حال حرکت هستیم و اصل دوم نیز آزادی فلسطین است؛ این دو اصل هرگز از یکدیگر جدایی‌پذیر نیستند. نسل کشی و اشغال قدس، سمبلی از یک دنیای تک قطبی است که این شرایط را ایجاد کرده است. آزادی این سرزمین سمبلی از آزادی جهان و صلح برای تمامی مردم جهان است.

برت افزود: قدس در واقع متعلق به 4 میلیارد انسانهایی است که پیرو مذهب و آئین ابراهیمی هستند توسط گروهی اشغال شده است که حدود 20 میلیون نفر را تاکنون مورد آزار و اذیت قرار داده و این دقیقاً عین ظلم است و قطعاً ظلم پایدار نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار