سردار نقدی:

اجازه نمی‌دهیم کشوری در امور ایران دخالت داشته باشد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: کشور ما مستقل‌ترین کشور در دنیاست و اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری در امور ایران دخالت داشته باشد.
کد خبر: ۲۹۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ - 14May 2018

اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری در امور ایران دخالت داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری «نبا» با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها متفاوت است و تنها انقلابی است که با حفظ ماهیت خودش به چهل سالگی رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به انقلاب های روسیه، چین و فرانسه گفت: این انقلاب ها جزو انقلاب های بزرگ‌ دنیا بودند که پس از مدتی تغییر کردند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای همه مردم بوده و همه اقشار در آن حضور داشتند، افزود: امروز انقلاب اسلامی به تمام آرمان‌هایی که داشت رسید و این بر خلاف انقلاب ها در دیگر کشورهاست.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف قابل دفاع است و این دستاوردها با شتاب در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گفت: امروز این شعار در کشور ما محقق شده و کشورمان مستقل ترین کشور در دنیاست و امروز در حوزه آزادی، مردم کشور ما بدون هیچ دغدغه ای در انتخابات شرکت می کنند و اجازه نمی دهیم هیچ کشوری در امور کشورمان دخالت داشته باشند.

معاون فرهنگی سپاه با اشاره به اینکه نباید نارسایی ها و مشکلات را به پای انقلاب بگذاریم، گفت: کسانی را انتخاب می‌کنیم که کمی ضعف در عملکرد خود دارند، ‌پس نباید آن را پای نظام و انقلاب گذاشت.

سردار نقدی افزود: در چهل سال اخیر ولایت فقیه ضامن استقلال و آزادی بودند و از رای مردم صیانت کردند که نمونه آن را در سال ۸۸ دیدیم.

وی با بیان اینکه امروز جا دارد همه در صحنه باشند چرا که ما خودمان انقلاب کردیم و باید از آن دفاع کنیم، گفت: یکی از عرصه‌هایی که باید از آن استفاده کرد تا دستاودهای انقلاب را به جهانیان نشان دهیم، هنر است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز دشمن از فیلم، بازی، سرود و غیره استفاده می کند تا به ما نزدیک شود، افزود: سران آمریکا با دادن پیام فرهنگی و تبریک عید سعی در نزدیک شدن به مردم ایران دارند اما خوشبختانه با یک حرکت چهره خودشان را نشان دادند. باید کارهای فرهنگی را گسترش دهیم و همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و ارزش های انقلاب را نشان دهیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار