ابوترابی‌فرد:

ایران در مقابل زورگویی‌های آمریکا تسلیم نمی‌شود

امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از کشورها در مقابل زورگویی‌های شیطان بزرگ تسلیم شدند اما نظام جمهوری اسلامی هیچگاه زیر بار زور نخواهد رفت.
کد خبر: ۲۹۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ - 14May 2018

ایران در مقابل زورگویی‌های آمریکا تسلیم نمی‌شودبه گزارش دفاع پرس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در همایش فرهنگیان استان قزوین اظهار داشت: مشکلات مالی و رفاهی امروز جامعه ناشی از سوء مدیریت در هزینه‌ها بوده که باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: در نظام پرداخت، انضباط مالی امری مهم و اساسی بوده که از بی‌عدالتی و اعتراض جلوگیری خواهد کرد که در زمینه فعالیت فرهنگیان باید مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: معلمان در جامعه نقش بسزایی دارند این امر در حالی بوده که آینده کشور به این قشر بستگی داشته و جایگاه آنها نباید تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار گیرد.

ابوترابی فرد عنوان کرد: انتقال تعالیم و مفاهیم یکی از مهارت‌های تربیتی آن شهید والامقام بود که جایگاهش را به عنوان معلمی بزرگ ارتقا بخشید.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: موضوع خروج آمریکا از برجام نیازمند رفتاری هوشمندانه بوده چراکه بسیاری از کشورها در مقابل زورگویی‌های این شیطان بزرگ تسلیم شدند اما نظام جمهوری اسلامی هیچگاه زیر بار زور نخواهد رفت.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه امروز پیشرفت‌های ایران و کشورهای منطقه به شدت آمریکا را عصبانی کرده، افزود: تنها با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و اتکا داشتن به دانش و استعداد نخبگان خود می‌توانیم به توانمندی‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار