آیت‌الله خاتمی:

حل مشکلات کشور مستلزم تبعیت از ولایت است

امام جمعه موقت تهران، حل مشکلات کشور را مستلزم تبعیت از ولایت فقیه و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۲۹۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ - 14May 2018

حل مشکلات کشور مستلزم تبعیت از ولایت استبه گزارش دفاع پرس از قشم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر امروز در جمع اهالی جزیره هنگام اظهار داشت: جزیره‌نشینان خلیج‌فارس، مرزبانان دریایی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ولایت، نظام اسلامی، امنیت و استقلال را از مهم‌ترین نعمت‌های الهی برشمرد و افزود: ولایتمداری و محبت به اهل بیت (علیهم‌السلام) امانتی از گذشتگان است که باید آن را حفظ و به نسل‌های آینده منتقل کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نظام‌های پیش از انقلاب اسلامی جیره‌خوار استکبار و توجهشان متمرکز بر مرکز کشور بوده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی، دغدغه‌مند و جامع‌نگر است که به محرومیت‌زدایی از دورافتاده‌ترین مناطق کشور نیز توجه دارد و کارنامه خدمات 40 ساله انقلاب گواهی بر این مدعاست.

آیت‌الله خاتمی، امنیت را نخستین نیاز برای آبادانی جامعه عنوان و اضافه کرد: به مدد الهی، رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، بصیرت و ولایتمداری ملت و نیز اقتدار روزافزون نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور، ایران اسلامی از امنیتی پایدار برخوردار است.

وی با بیان اینکه استقرار نظام اسلامی تنها دورانی است که امکان مشارکت مردمی در تصمیم‌گیری برای اداره امور کشور را فراهم آورده، اظهار کرد: تمام نظام‌های پیشین به نحوی تحت نفوذ آمریکا، انگلیس و روس‌ها قرار داشته‌اند و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ کشور بی‌سابقه است.

امام جمعه موقت تهران با ابلاغ سلام رهبری به اهالی جزیره هنگام، متذکر شد: قلب و جان رهبری برای شما می‌تپد و به یاری خدا مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

آیت‌الله خاتمی در همین راستا اضافه کرد: آنچه در عرصه حل مشکلات ضرورت دارد، تبعیت از ولایت، حفظ انسجام، حمایت از نظام جمهوری اسلامی و یاری‌رسانی به خادمان نظام است.

وی در پایان یادآور شد: به برکت خون شهدا و به دست نسلی فاطمی، جمهوری اسلامی ایران تا ظهور منجی عالم بشیریت حضرت مهدی موعود(عج) پابرجا خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار