شیخ‌الاسلام:

علت اصلی انتقال سفارت آمریکا به قدس پیروزی جبهه مقاومت است

مشاور وزیر امور خارجه گفت: آمریکا سفارت خود را به قدس انتقال داد، زیرا از پیروزهای زیاد جبهه مقاومت عصبانی است.
کد خبر: ۲۹۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ - 14May 2018

علت اصلی انتقال سفارت آمریکا به قدس پیروزی جبهه مقاومت استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه و کارشناس مسائل خاورمیانه درباره اهداف آمریکا از انتقال سفارت خود به قدس اظهار داشت: هر روزی که می‌گذرد جبهه مقاومت قوی تر می شود و در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ضعیف تر می شوند، به همین دلیل آنها می‌خواهند فرار روبه جلو داشته باشند.

وی ادامه داد: آمریکا سفارت خود را به قدس انتقال داد، زیرا معتقد است کارهایی که امسال می تواند انجام دهد سال دیگر توانایی انجام آن را ندارد.

مشاور ظریف بیان کرد: در حال حاضر جبهه مقاومت در لبنان رئیس جمهور انتخاب می‌کنند و در مجلس نیز اکثریت را به خود اختصاص داده و همچنین در سوریه نیز مقاومت در مقابل همه توطئه ها موفق شده است، از این‌رو آمریکایی ها عصبانی هستند.

وی تصریح کرد: روزی بود که افکار عمومی اروپا، فلسطین را مصداق تروریسم می‌دانست و اسرائیلی‌ها را مظلوم، اما حالا آنها فهمیدند که تروریسم واقعی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و مظلوم واقعی مردم فلسطین هستند و روز به روز بیشتر طرفدار جبهه مقاومت می شوند.

شیخ الاسلام گفت: افکار عمومی اروپا نسبت به این موضوع عکس العمل نشان می دهند و یکی از آنها نخریدن کالاهای اسرائیلی است با اینکه خیلی ارزان وارد اروپا می شود.

مشاور ظریف اظهار کرد: تظاهرات مسالمت آمیزی در فلسطین به نام راهپیمایی بازگشت برگزار می شود که در آن مردم فلسطین می خواهند به خانه‌های خودشان برگردند و قطعنامه 194 سازمان ملل نیز آن را به رسمیت می‌شناسد.

وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها در آن طرف سیم خاردار تظاهرات می‌کنند، اما رژیم کودک کش اسرائیل آنها را شهید می کند، به خاطر اینکه عصبانی است می‌خواهد احساس قدرت کند.

مشاور ظریف تاکید کرد: اروپایی ها در انتقال سفارت شرکت نکردند، زیرا روش زورگویی آمریکا و اسرائیل دیگر نتایج گذشته را ندارد. ترامپ درباره حزب الله تبلیغات منفی زیادی کرد، اما مردم لبنان به حزب الله رای دادند، واقعیت این است که مردم می‌فهمند و دیگر حرف های آنها را قبول نمی کنند.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها