آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

مسئولان ملت را گرفتار بدعهدی دیگران نکنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان به گونه‌ای فعالیت کنند که ملت گرفتار بدعهدی دیگران در زمینه سیاسی و اقتصادی نشود.
کد خبر: ۲۹۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ - 15May 2018

آیت الله حسینی بوشهری: مسئولان ملت را گرفتار بدعهدی دیگران نکنندبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله «سیدهاشم حسینی‌بوشهری» امروز در بخشی از سخنان خود در همایش بزرگ ویژه مبلغین «طرح ضیافت الهی» که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار شد اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید در زمینه تبلیغ دین رنج و سختی را متحمل شوند و به خاطر کوچک‌ترین مشکلی دست از تبلیغ نکشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم عنوان کرد: رسالت خدا و اهل بیت (ع) را باید به جامعه منتقل کنیم و این گونه نباشد که پیام خود را نشر دهیم، شرط موفقیت در تبلیغ مدد الهی و نشر پیام خدا و متناسب با نیاز‌های جامعه با مردم سخن گفتن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم تداوم مسیر شهدا ابراز داشت: شهید حججی برای اعتلای خدا و اهل بیت (ع) وارد میدان شد و برای دفاع از اهل بیت (ع) جان خود را فدا کرد و به شهادت رسید.

وی افزود: امروز جنگ در دنیا تبلیغاتی است و دشمن تلاش می‌کند به وسیله رسانه و جنگ روانی به مقابله با اسلام و معارف الهی بپردازد که در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشیم و به ترویج دین خدا بپردازیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان برای مقابله با کشورمان برنامه ریزی کردند که باید به مقابله با آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: ترامپ در زمینه برجام بدعهدی کرد و مقام معظم رهبری جواب دندان شکنی به این بدعهدی دادند، امیدواریم مسئولان به گونه‌ای فعالیت کنند که گرفتار بدعهدی دیگران در زمینه سیاسی و اقتصادی در کشور نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار