پدر شهید حججی مطرح کرد؛

تحول جمع زیادی از عناصر وهابی در پی شهادت «محسن حججی»

پدر شهید حججی گفت: نحوه شهادت پسرم باعث شد اغلب افرادی که تحت تأثیر داعش و وهابیت قرار داشتند از این مسیر برگشتند و به مقابله با این گروهک تروریستی پرداختند.
کد خبر: ۲۹۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ - 15May 2018

جمع زیادی از تروریست ها تحت تاثیر نحوه شهادت «شهید حججی» قرار گرفتندبه گزارش دفاع پرس از قم، «محمدرضا حججی» پدر شهید حججی در همایش بزرگ ویژه مبلغین «طرح ضیافت الهی» که در سالن اجتماعات امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: باید در راه شهدا ثابت‌قدم باشیم و مسیر شهدا را ادامه دهیم. حرکت در مسیر شهدا بسیار سخت‌تر از شهادت است؛ اما دارای ارزش و اهمیت بسیار بالایی است.

وی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی شهدای زیادی داشتیم که کارهای بزرگی کردند؛ مثل شهدای غواص که انقلاب عظیمی ایجاد کردند.

پدر شهید حججی با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش افزود: شهید حججی خالصانه خدا را عبادت کرد و در هر کار خود، تنها رضایت خدا و اهل بیت (ع) را مدنظر قرار می‌داد.

حججی تصریح کرد: هنگامی که پسرم در ماه محرم و در حال دیگ شستن برای روضه امام حسین (ع) بود، گفت که ظرف شستن چیزی نیست و باید برای امام حسین (ع) سر خود را فدا کرد.

پدر شهید حججی عنوان کرد: پسرم می‌گفت که من دوست دارم 2 بار شهید شوم. پسرم در گوشه‌ای از وصیت‌نامه خود گفت که خدایا من شهادت بدون درد را نمی‌خواهم؛ اهل بیت (ع) با درد و سختی به شهادت رسیدند و امام حسین (ع) نیز در راه خدا سر خود را فدا کرد.

وی ادامه داد: خداوند برای هر قشری از جامعه یک حجت داشت و شهید حججی نیز حجت ویژه خدا بود، اگر مخلصانه برای خدا کار کنیم، احتیاجی به تبلیغ وجود ندارد.

حججی افزود: اگر خدا بخواهد به کسی عزت بدهد به راحتی می‌تواند آن را انجام دهد. شهید حججی آقازاده و شخص خاصی نبود، بلکه یک شخص معمولی بود که چهار سال در خدمت سپاه بود؛ اما با شهادت خود جاودانه شد.

پدر شهید حججی خاطرنشان کرد: یکی از پزشکان می‌گفت که به یکی از اردوگاه‌های فلسطینی رفته بود که همه اهل سنت بودند و هنگامی که متوجه شدند ایرانی هستیم از ما تقدیر کردند و لوحی را به آن پزشک دادند که بر آن نوشته شده بود «شهید حججی! راه تو را ادامه می‌دهیم».

وی بیان داشت: با شهادت محسن حججی تعداد زیادی از افرادی که تحت تأثیر داعش و وهابیت قرار داشتند، از این مسیر برگشتند و به مقابله با این گروهک تروریستی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار