ملکشاهی‌راد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بزرگ‌ترین دستاورد برجام اثبات بدعهدی آمریکا بود

نماینده مجلس شورای اسلامی اثبات بدعهدی آمریکایی‌ها را بزرگ‌ترین دستاورد برجام دانست و گفت: ملت‌های مسلمان و اروپایی‌ها نیز این تجربه را از ما کسب کردند که مذاکره با آمریکا خطا است.
کد خبر: ۲۹۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ - 16May 2018

/«محمدرضا ملکشاهی‌راد» نماینده مردم شهرستان خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به بدعهدی آمریکا در خصوص توافق برجام اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام درس عبرتی شد برای عده‌ای که گمان می‌کردند می‌شود با آمریکا مذاکره کرد و معاملات تجاری انجام داد.

وی با توجه اینکه حضور آمریکا در برجام هیچ منفعتی برای کشور ما نداشت، افزود: کشوری که به هیچ‌کدام از تعهداتش در قبال برجام پایبند نبوده، عدم حضورش در این قرارداد هم نمی‌تواند در روند اجرای برجام تاثیرگذار باشد.

ملکشاهی‌راد با بیان اینکه بهترین دستاورد برجام این بود که نه فقط ملت ما بلکه جوامع دیگر به بدعهدی آمریکایی‌ها پی‌بردند، خاطرنشان کرد: آنهایی که با مخالفان مذاکره با آمریکا مخالفت می‌کردند، امروز متوجه ذات این کشور شده‌اند و اکنون پشیمان هستند و ماهیت آمریکا برای آنها کاملا مشخص شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی آمریکا را بزرگ‌ترین دشمن کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت‌های مسلمان و حتی اروپایی‌ها نیز این تجربه را از ما کسب کردند که مذاکره با آمریکا خطا است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار