کواکبیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تا زمانی به برجام پایبند هستیم که منافع‌مان حفظ شود/ آمریکا به‌دنبال گرفتن امتیازات بیشتر است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که منافع‌مان در برجام حفظ شود خود را ملزم به حفظ برجام می‌دانیم و بدان پایبند هستیم.
کد خبر: ۲۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ - 16May 2018

تا زمانی به برجام پایبند هستیم که منافع‌مان حفظ شود/ مجلس راهکار ویژه‌ای نداردمصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی در خصوص خروج آمریکا از برجام، دفاع پرس اظهار داشت: اعتقادی ندارم که اتحادیه اروپا هم خیلی توان و عرضه ایستادن در مقابل خواسته‌های آمریکایی‌ها را داشته باشد؛ لذا ما تا آخرین زمانی که منافع کشورمان در برجام حفظ شود، از برجام خارج نمی‌شویم و آن را حفظ می‌کنیم. مگر این‌که از برجام پوسته‌ای تهی باقی‌مانده باشد.

وی در ادامه گفت: آمریکایی‌ها از قبل برنامه داشتند و ایراد‌هایی می‌گرفتند که چرا این قرارداد فقط 10 ساله است، چرا ما نمی‌توانیم به مراکز موشکی ایران دسترسی داشته باشیم، چرا نمی‌توانیم از مراکز نظامی بازدید کنیم و بهانه‌های دیگر نشان می‌دادند که آن‌ها اعتقادی به حفظ برجام ندارند.

کواکبیان خاطرنشان کرد: آمریکا از قبل هم بدنبال این بود که به امتیازات بیشتری دست پیدا بکند، ولی این موضوع پایانی ندارد؛ لذا تا کجا ما باید مذاکره کنیم، زمانی‌که ما بر سر موشک‌هایمان مذاکره کنیم، فردا روز هم می‌گویند که نفوذ خود را در منطقه کاهش دهید و این بهانه‌ها پایانی ندارد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار